Waar doe je die medische keuring?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoe ze dat allemaal gaan berekenen, heb natuurlijk wel levenslang schade
quote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het kon ook zo zijn dat je dood was, had je inderdaad nergens last van. Whooptiedoo
Ja ik was ook gewoon doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het heeft op een bepaalde manier wel 'geholpen', anders zou ik nooit zo enthousiast zijn gaan wandelen. En twee maanden wanstaltig ziekenhuisvoer heeft er ook voor gezorgd dat ik veel meer dingen ben gaan proberen, want het kan haast onmogelijk smeriger zijn dan dat voer
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 19 mei 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was ook gewoon doodMaar het heeft op een bepaalde manier wel 'geholpen', anders zou ik nooit zo enthousiast zijn gaan wandelen. En twee maanden wanstaltig ziekenhuisvoer heeft er ook voor gezorgd dat ik veel meer dingen ben gaan proberen, want het kan haast onmogelijk smeriger zijn dan dat voer
In het ziekenhuis bij een orthopedisch chirurgquote:
Oh nu niet meerquote:Op maandag 19 mei 2025 21:08 schreef Crack_ het volgende:
Kaarija is niet mijn crush, hij heeft echt zo'n ongezonde 'ik drink te veel bier'-buik
Moet je iets van tests doen?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het ziekenhuis bij een orthopedisch chirurg
Ach, het is een wijze levensles geweest, wel een vrij dure. Maar misschien had ik er anders alsnog niks van geleerdquote:Op maandag 19 mei 2025 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]Zie je, alleen maar positiviteit
![]()
Nah, had je dit uiteraard gegund zonder het krijgen van een ongeluk maarja, zo werkt het vaak niet. Zo flauw
hij is het nooit geweestquote:
Dat hoor je vaak wel van mensen die een levensbedreigende situatie hebben meegemaaktquote:Op maandag 19 mei 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, het is een wijze levensles geweest, wel een vrij dure. Maar misschien had ik er anders alsnog niks van geleerd
Ben toch benieuwd wat nou de oorzaak wasquote:Op maandag 19 mei 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, het is een wijze levensles geweest, wel een vrij dure. Maar misschien had ik er anders alsnog niks van geleerd
Ja heb al een hele lijst op moeten sturen waar ik allemaal last van heb en voor de afspraak gaan ze volgens mij al mijn botten en gewrichten nalopen om te kijken wat er allemaal mis is met mequote:
Ik vermoed nog steeds de buik/darmenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat nou de oorzaak was
Ja ergste is natuurlijk mentaal maar dat was al voor het ongelukquote:Op maandag 19 mei 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb al een hele lijst op moeten sturen waar ik allemaal last van heb en voor de afspraak gaan ze volgens mij al mijn botten en gewrichten nalopen om te kijken wat er allemaal mis is met me
Dat nummer vind ik echt niks. Zelfde geldt voor hun MISDAAD om Sound of Silence te coveren..Man wat vreselijk...quote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ja ik ook niet maar dit nummer toch wel?!?!
ik ken ze niet goed genoeg om te oordelen trouwens![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik echt niks. Zelfde geldt voor hun MISDAAD om Sound of Silence te coveren..Man wat vreselijk...
quote:Op maandag 19 mei 2025 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ergste is natuurlijk mentaal maar dat was al voor het ongeluk
Ja door een verstopping, dagenlange buikpijn en constipatie met daardoor ook ernstig slaaptekort, en dan gaat het dus misquote:
Hmmmquote:Op maandag 19 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja door een verstopping, dagenlange buikpijn en constipatie met daardoor ook ernstig slaaptekort, en dan gaat het dus mis
Neprockers ruik je op 200 km afstand.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik echt niks. Zelfde geldt voor hun MISDAAD om Sound of Silence te coveren..Man wat vreselijk...
Misschien had je alles kunnen voorkomen met melk met verenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja door een verstopping, dagenlange buikpijn en constipatie met daardoor ook ernstig slaaptekort, en dan gaat het dus mis
Zoiets zal het wel zijn ja, wel fijn dat je geen angst hebt met rijdenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |