nouja, Wout Weghorst een volwassen man noemen, is ook weer een beetje de lat wel heel erg laag neerleggen...quote:Op maandag 19 mei 2025 15:40 schreef marc0871 het volgende:
Een stelletje volwassen mannen die achter een bal aan lopen
HB!quote:Op maandag 19 mei 2025 16:48 schreef Näsenbar het volgende:
Whahahahaha XD en dan tuup zeker mee als assistent en dan elkaar kopen voor 1000 miljoen ahaha
Wiequote:Op maandag 19 mei 2025 15:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nouja, Wout Weghorst een volwassen man noemen, is ook weer een beetje de lat wel heel erg laag neerleggen...
Ik heb een Golden Retriever die minder graag achter alle ballen aanloopt dan dat Weghorst dat doet...
HB is wat je zegt als je weet dat ik gelijk heb.quote:
HB is de hardheid van een gemiddeld kantoorpotlood.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:54 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
HB is wat je zegt als je weet dat ik gelijk heb.
Maar waarom zegt TS dat dan?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
HB is de hardheid van een gemiddeld kantoorpotlood.
H is harder, B is zachter.
Ik ben ook bereid om Ajax te leiden. Ik ben in OSM en FM verschillende keren kampioen geworden met Ajax. En met het Nederlands Elftal.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dat is jammer. Want zeg nou eerlijk, veel slechter dan nu kan het niet gaan. Dus dan kunnen ze net zo goed mij als hoofdtrainer aanstellen.
Met een extra bonus, ik zorg dat ze het komende seizoen degraderen naar de keukendivisie, zodat iemand anders daarna Ajax weer kan doen promoveren
Klacht: nog geen reactie gehad op mijn goede ideeën
En met hattrick?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben ook bereid om Ajax te leiden. Ik ben in OSM en FM verschillende keren kampioen geworden met Ajax. En met het Nederlands Elftal.
Wist niet dat dit bestond. Ik heb niet aan deze competities deelgenomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Je bent zo iemand die geilt op schaken?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:40 schreef marc0871 het volgende:
Ik neem heel dat spelletje niet serieus, laat staan Ajax.
Een stelletje volwassen mannen die achter een bal aan lopen
Been there. Done that.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je bent zo iemand die geilt op schaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |