Inderdaad, maar het leest een beetje alsof daar nog een auto staat met hetzelfde kenteken als die Toyota Avensis.quote:
Ja ietwat onhandig verwoordquote:Op maandag 19 mei 2025 17:46 schreef Nia het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het leest een beetje alsof daar nog een auto staat met hetzelfde kenteken als die Toyota Avensis.
Das dan inderdaad de indicatie dat hij niet ver weg is.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Vriendin Klaas Bijl verklaart dat hij wegging met de kinderen: 'Als je 112 belt ben je misschien te laat'
Een vriendin van Klaas Bijl, Mirka, is totaal van slag voor zijn woning in Beerta bezig met een gieter. Ze laat weten dat hij dit weekeinde met de kinderen ineens weg is gegaan. Hij zou hebben gezegd: 'We gaan naar het paradijs'. Volgens de vriendin had Jeffrey duidelijk geen zin om mee te gaan. Met de kinderen reed hij vervolgens weg en zei tegen haar: 'Als je 112 belt ben je misschien te laat'.
Telegraaf.nl
Gisterenavond nog gebeld met vrienden…quote:Op maandag 19 mei 2025 17:47 schreef Korenfok het volgende:
Grote kans dat Klaas zelf ook niet meer inleven is?
Toch wel apart dat een krant als de Telegraaf over zoveel informatie beschikt. Wie uit de bekendenkring van de verdachte is er nou zo gek om zo'n krant te benaderen als je ook naar de politie kunt gaan? Of gaan Telegraaf journalisten gewoon brutaal bij de huizen van buren en vrienden langs om informatie los te peuteren.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Vriendin Klaas Bijl verklaart dat hij wegging met de kinderen: 'Als je 112 belt ben je misschien te laat'
Een vriendin van Klaas Bijl, Mirka, is totaal van slag voor zijn woning in Beerta bezig met een gieter. Ze laat weten dat hij dit weekeinde met de kinderen ineens weg is gegaan. Hij zou hebben gezegd: 'We gaan naar het paradijs'. Volgens de vriendin had Jeffrey duidelijk geen zin om mee te gaan. Met de kinderen reed hij vervolgens weg en zei tegen haar: 'Als je 112 belt ben je misschien te laat'.
Telegraaf.nl
Had hij een voorsprong nodig?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gisterenavond nog gebeld met vrienden…
Dat laatste denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Toch wel apart dat een krant als de Telegraaf over zoveel informatie beschikt. Wie uit de bekendenkring van de verdachte is er nou zo gek om zo'n krant te benaderen als je ook naar de politie kunt gaan? Of gaan Telegraaf journalisten gewoon brutaal bij de huizen van buren en vrienden langs om informatie los te peuteren.
Zij is voor zijn woning bezig met een gieter ......quote:Op maandag 19 mei 2025 17:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das dan inderdaad de indicatie dat hij niet ver weg is.
Dat laatstequote:Op maandag 19 mei 2025 17:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Toch wel apart dat een krant als de Telegraaf over zoveel informatie beschikt. Wie uit de bekendenkring van de verdachte is er nou zo gek om zo'n krant te benaderen als je ook naar de politie kunt gaan? Of gaan Telegraaf journalisten gewoon brutaal bij de huizen van buren en vrienden langs om informatie los te peuteren.
Hoor je vaker ja als ze het echt 100% zeker willen weten en hoe/wanneer ze het willen publiceren.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja maar ze houden ons nog even in spanning
Dit maakt me ook ongemakkelijk. Ik neem aan dat het detail met de gieter idd betekent dat ze gewoon op haar zijn gesprongen. Waarom ze dan haar mond opentrekt tegen de telegraaf snap ik niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Het gebeurd niet vaak dat dit soort gruwelijke daden gebeuren, zonder dat betreffende vader of moeder zich zelf van het leven berooft.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gisterenavond nog gebeld met vrienden…
Dat lijkt mij deze vrouw, Mirka.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Hoe zit het met die andere vrouw die ineens in zijn huis zat of is dit ook weer uit de duim gezogen?
Dat is te hopen, maar dan nog, daar lezen ze ook het nieuws, he.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:02 schreef Nia het volgende:
Ik hou het er vooralsnog op dat hij ergens in een gehucht over de grens in Ost-Driesland zit met die kindjes. Zijn 'Oldtimer Treffen Club' hint al op een connectie met Duitsland.
Of Tsjechië, het land van zijn vriendin met gietertje.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:02 schreef Nia het volgende:
Ik hou het er vooralsnog op dat hij ergens in een gehucht over de grens in Ost-Driesland zit met die kindjes. Zijn 'Oldtimer Treffen Club' hint al op een connectie met Duitsland.
Dan was zijn auto allang ergens getraceerd.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Of Tsjechië, het land van zijn vriendin met gietertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |