Bwahahaha.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit word ik volwassen genoeg om mij aan het lijstje te houden.
Ongewenste intimiteit.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik werd een keer aangesproken door een ladyboy in Thailand. Ze vertelde dat ze net nieuwe borsten had en dat ik wel even mocht voelen. Dus ik zo van hoeft niet maar voordat ik het wist had ze mijn handen op haar borsten gezet en moest ik er in knijpen
ja neem ik ook niet zo serieus nee :pquote:Op maandag 19 mei 2025 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee jij vindt het ook prima als iemand je aan zijn vrienden voorstelt als jodenhater en nazi....
dus eerlijk gezegd denk ik dat we inderdaad niet dezelfde standaarden hebben
quote:
Nou dan geef ik het maar op.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwahahaha.
Die hoop heb ik laten varen.
zou ook wel raar zijn als door twee pakjes je ineens 0 ruimte over hebt ;Pquote:Op maandag 19 mei 2025 14:39 schreef drakin het volgende:
Zo 2 megapakjes zijn inmiddels binnen en ik heb nog ruimte over in huis
1 pakje is ongeveer 1 vierkante meter, 30 kg kledingquote:Op maandag 19 mei 2025 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ook wel raar zijn als door twee pakjes je ineens 0 ruimte over hebt ;P
Ieuws wat een massive steenpuistquote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou ze proberen kapot te knijpen, oprotten
Heb je een kledingwinkel of ga je eentje beginnen?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:41 schreef drakin het volgende:
[..]
1 pakje is ongeveer 1 vierkante meter, 30 kg kleding
En ander pakje 24 fruitkistjes/aardappelkratjes
En huis staat al vrij vol, bedrijf zit erin en 2 kamers met winkelassortiment.
Ik heb een webwinkel en sta op festivals/markten met oa kledingquote:Op maandag 19 mei 2025 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je een kledingwinkel of ga je eentje beginnen?
Nu snap ik waarom je 24 van die kistjes moest hebben. Wat voor kleding verkoop je? Heb je een foto (of een paar).quote:Op maandag 19 mei 2025 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een webwinkel en sta op festivals/markten met oa kleding
En nog een baan in de zorg waar ik nu naartoe ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:45 schreef Crack_ het volgende:
UBERHEBLICH, UBERLEGEN, UBERNEHMEN, UBERGEBEN
UBERRASCHEN UBERFALLEN
DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND UBER ALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]Frau Krek, Beruhigen Sie Sich!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
UBERRASCHEN UBERFALLEN
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.berkery.nl/fok/00smile/headbang02.gif
https://www.berkery.nl/fok/00smile/Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
UBERRASCHEN UBERFALLEN
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]Sow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
UBERRASCHEN UBERFALLEN
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]Fijn nummer dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Je bent beetje een moeder die alleen nog maar foto's van haar baby post en zelfs je account is je baby geworden.quote:
Naam op Facebook veranderen in IeniminiemuisAmbarquote:Op maandag 19 mei 2025 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent beetje een moeder die alleen nog maar foto's van haar baby post en zelfs je account is je baby geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |