Mag van mij ook gaan.quote:
Priske kreeg het voor elkaar zijn spelers totaal onfit te maken.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben er nog niet uit wie ik de grootste nietszeggende babbelaar vind..Priske of Farioli. Zal erom hangen.
Niet zo gek.quote:
Contracten zijn er om gebroken te worden. Dat zegt natuurlijk niets.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Had hij niet juist recent bijgetekend bij Go Ahead?
Ja dat is het vreemde, daar hij wel groot voorstander was van het verlengen van die grabbelaar met knot en boerderijhoofdquote:Op maandag 19 mei 2025 11:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets waar een Italiaanse Dick juist wel achter zou staan.
Ik hou mijn hart vast voor aankomend seizoen, alle ingredienten voor een perfect storm zijn aanwezig; nieuwe trainer, matig spelersmateriaal met ongemotiveerde spelers, matige bestuurders in de bestuurskamer en een torenhoog verwachtingspatroon van de achterban.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heel erg jammer maar wel begrijpelijk. Farioli heeft met absolute middelmaat een topprestatie geleverd. Meer zat en zit er niet in het vat. De eeuwige, logische, wens om aantrekkelijk voetbal te spelen is er altiid bij Ajax en na een seizoen (seizoenen) matig voetbal met goed resultaat is de roep alleen maar sterker.
Dit terwijl de selectie volgend jaar slechter gaat worden met het vertrek van Brobbey, Taylor en Hato en de terugkeer van Sosa, Forbs, Akpom en Mannsverl. Die twee zaken zullen een bizarre druk gaan leggen op de trainer met weinig kans om eer te behalen.
Het gaat je goed Farioli en bedankt voor dit geweldige tussenseizoen.
Over zichzelf afgeroepen met al die wisselingen. Daardoor geen systeem, geen vastigheden/automatismen, niets van dat. De ploeg had niets om op terug te vallen. Ja, een spitsenwissel in de 60ste minuut. Voor de rest deed het maar wat.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, in een maand van zeker kampioen naar een personele crisis. Het kan verkeren.
Wat had jij dan verwacht aan begin van dit seizoenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over zichzelf afgeroepen met al die wisselingen. Daardoor geen systeem, geen vastigheden/automatismen, niets van dat. De ploeg had niets om op terug te vallen. Ja, een spitsenwissel in de 60ste minuut. Voor de rest deed het maar wat.
Schaamteloos uitgeschakeld in Europa. Verliezen van fucking Riga FS, 5 wedstrijden voor het einde 9 los staan en nog de titel verliezen.
Allemaal niet best.
AS Roma.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Jammer, maar misschien dan ook maar goed ook. Heb nog steeds alle vertrouwen in met name Beuker.
Het valt van Farioli te prijzen dat ie dan zelf de stekker eruit trekt en niet wacht tot ie wordt ontslagen, want dat zou je ongetwijfeld volgend jaar wel een keer gaan krijgen. Dat gezegd hebbende zal ie vast al een aanbieding van een mooie club op zak hebben
Best grappig, gezien Italiaanse Dick groot voorstander was van Opa Berghuis, Opa Pasveer en Opa Hendo, want die zijn zo lekker professioneel.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
ESPN kwam gisteren met een vrij uitgebreid stuk meen ik
Eén van de redenen zou het terughalen van opa Tadic zijn, waar de Italiaanse Dick het niet echt mee eens was
Maar wel met het oude logo terug op het shirt....quote:Op maandag 19 mei 2025 11:39 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor aankomend seizoen, alle ingredienten voor een perfect storm zijn aanwezig; nieuwe trainer, matig spelersmateriaal met ongemotiveerde spelers, matige bestuurders in de bestuurskamer en een torenhoog verwachtingspatroon van de achterban.
Nee, dit alles heeft een hoge kans van een nieuwe implosie zoals onder Mislintat.
Gaat geheid mis.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:39 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor aankomend seizoen, alle ingredienten voor een perfect storm zijn aanwezig; nieuwe trainer, matig spelersmateriaal met ongemotiveerde spelers, matige bestuurders in de bestuurskamer en een torenhoog verwachtingspatroon van de achterban.
Nee, dit alles heeft een hoge kans van een nieuwe implosie zoals onder Mislintat.
Ik had totaal geen verwachtingen. Niet na vorig jaar.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat had jij dan verwacht aan begin van dit seizoen
Oprechte vraag...
Maar heel eerlijk; nog zo’n seizoen als dit met matig voetbal en waar het dubbeltje net vaak genoeg de goede kant op valt om 2e te worden is toch ook vrij onwaarschijnlijk?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:39 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |