Mij hoor je niet klagen over die transfers.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ten Hag komt wel uit stal van Kroes (Sport Entertainments Group). Waar zoon van Ten Hag ook werkt. Waar zaakwaarnemer van Ten Hag opeens de transfers ging regelen bij United.
Dus liever niet
Ik zou het van hem zelf wel een vreemde carriere stap vinden, maar hij is niet geheel onbeschadigd uit z'n ManU periode gekomen, qua ego dan, financieel is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen over die transfers.
Klopt.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Om meerdere redenen zie ik het nu niet zo in hem zitten.
Hij komt gewond terug uit Manchester, naar een Ajax dat er ook nog niet zo soepel voor staat als een aantal jaren geleden. Afbreukrisico is wat groot.
Hier ben ik niet bang voor, gezien de huidige mogelijkheden van dit Ajax. En Kroes is een financiële mierenneuker eerste klas. Die gaat geen gekkigheden aan.quote:De laatste jaren onder Ten Hag (en Overmars) was ik al niet kapot van het beleid, er werd te veel vastgehouden aan de bekende namen met te dikke salarissen. Alleen om ze uit handen te houden van de Premier League clubs en om het grote Europese succes weer te herhalen. Ik ben bang dat hij straks weer met bekende namen aan komt die weer gaan tegenvallen (net zoals hij bij Man United heeft gedaan).
Hoezo is Ten Hag niet pragmatisch? Heeft topduels, en nota bene de beker, gewonnen met ordinair countervoetbal. Af en toe vind ik zijn in-game management wat matig, vooral.quote:En als laatste heeft Ten Hag wel verstand van het spel, maar is hij niet heel pragmatisch. Je hebt nog steeds een selectie die niet goed in balans is. Dan wil je een meer realistische coach hebben die zich aanpast aan de speler. Beetje dezelfde reden dat ik in hem ook geen goede bondscoach zie.
Heitinga schijnt achter het succes van Liverpool te zitten dus ik zou het wel weten.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:58 schreef De_Pel het volgende:
En, wie gaat het worden vrinden? Hieronder een elftalletje kanshebbers...
[poll=8887]
Bedankt vrindquote:Op maandag 19 mei 2025 17:58 schreef De_Pel het volgende:
[poll=8887]
Laat me met rust.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:02 schreef GGMM het volgende:
Als het die Simonis wordt ben ik echt woedend.
Dan heb je eerst Stijn gehaald omdat hij het zo leuk doet bij een nietszeggende middenmoter en dan doe je nu weer hetzelfde
Nee, als dat gebeurt zijn de rapen gaar.
@:scrummie ik bedoel spreekwoordelijke rapen.
Stijn vergelijken met SimoGodquote:Op maandag 19 mei 2025 18:02 schreef GGMM het volgende:
Dan heb je eerst Stijn gehaald omdat hij het zo leuk doet bij een nietszeggende middenmoter en dan doe je nu weer hetzelfde
POLLquote:Op maandag 19 mei 2025 17:58 schreef De_Pel het volgende:
[poll=8887]
Ook de spreekwoordelijke poppen? En lakens?quote:Op maandag 19 mei 2025 18:02 schreef GGMM het volgende:
Dan heb je eerst Steijn gehaald omdat hij het zo leuk doet bij een nietszeggende middenmoter en dan doe je nu weer hetzelfde
Je bent zelf een spreekwoordelijke raap.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:02 schreef GGMM het volgende:
Dan heb je eerst Steijn gehaald omdat hij het zo leuk doet bij een nietszeggende middenmoter en dan doe je nu weer hetzelfde
Niet dat je straks denkt oh lekker rapen!quote:Op maandag 19 mei 2025 18:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent zelf een spreekwoordelijke raap.
Wat vind jij eigenlijk van deze hele chaosquote:Op maandag 19 mei 2025 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel heel vermoeiend dat Michael Reiziger zichzelf via het Parool in de spotlights wil zetten. Die gast heeft nog geen noemenswaardige ervaring bij een voetbalclub, alsof je dan kandidaat bent bij Ajax. Rot op.
hij gaat zelfquote:Op maandag 19 mei 2025 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van deze hele chaos
Dat kan toch niet dat je Farioli nu al laat gaan
Ik vind het een hartstikke duidelijk verhaal.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van deze hele chaos
Dat kan toch niet dat je Farioli nu al laat gaan
Maar het diversiteitsquotum dan?quote:Op maandag 19 mei 2025 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel heel vermoeiend dat Michael Reiziger zichzelf via het Parool in de spotlights wil zetten. Die gast heeft nog geen noemenswaardige ervaring bij een voetbalclub, alsof je dan kandidaat bent bij Ajax. Rot op.
Ja maar daar heeft Farioli toch gewoon gelijk inquote:Op maandag 19 mei 2025 18:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het een hartstikke duidelijk verhaal.
"In een toelichting op het vertrek van Farioli zei Kroes maandagmiddag dat hij met de Italiaan sprak over de doelstelling voor komend seizoen. De boodschap aan de trainer: „Als we dan 1-0 voorstaan tegen een middenmoter, ga dan niet een spits wisselen voor een middenvelder om het resultaat over de streep te trekken.” Daar was Farioli het volgens Kroes mee eens. „Maar dan moest hij daarvoor wel de spelers hebben, zei hij.” En precies daar zit de aarzeling bij de trainer.
Bij Farioli bestaan er grote twijfels over de strategie voor komend seizoen. Door de Champions League-kwalificatie, waarmee Ajax zeker is van zo’n 50 miljoen euro aan inkomsten, had hij de hoop dat de club een stap vooruit zou zetten. Maar de realiteit is dat Ajax fors moet bezuinigen.
Kroes maakt Farioli duidelijk dat Ajax maar 40 procent van het geld dat binnenkomt kan herinvesteren. Tegelijkertijd ligt het voor de hand dat dragende krachten als Jordan Henderson, Kenneth Taylor en Jorrel Hato vertrekken. Overbodige spelers die zijn verhuurd, komen juist terug.
Deze boodschap leidt tot frustratie bij Farioli, die vreest dat hij deze zomer wéér moet beginnen met een kwalitatief beperkte selectie, terwijl de verwachtingen door de prestaties van dit seizoen wel zijn gegroeid. „Ik wil verder bouwen, niet vier of vijf stappen terug doen”, zei de coach maandagmiddag in een gesprek met de schrijvende pers. Kroes: „Hij wilde sneller dan ik kon.”
Je bent na de eerste alinea gestopt met lezen, denk ik? Want Kroes en Farioli zijn het met elkaar eens, alleen heeft Farioli niet de energie om weer van vooraf aan te beginnen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft Farioli toch gewoon gelijk in
Waarom bemoeit die Kroes zich met de speelwijze. Ga eerst eens zorgen dat er minimaal 5 spelers in het veld staan die fatsoenlijk een bal naar elkaar kunnen spelen.
Tadic heeft het nog wel goed gedaan bij Fenerbahce. Die moet bij Ajax ook nog wel mee kunnen. Maar zou 'm dan een contract voor 'n jaar geven en daarna verder zien.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou alleen Tadic halen. We hebben wel iemand op linksbuiten nodig.
Eet smakelijk maat.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet dat je straks denkt oh lekker rapen!
Gemekker over de speelwijze. Er wordt hem waarschijnlijk een speelwijze opgedrongen, waarmee Ajax minder wedstrijden zou winnen. En dan krijgt hij nog allerlei bejaarde spelers in de mik geschoven waar hij niet op zit te wachten, maar die wel veel praatjes hebben...quote:
Dat hij geen energie heeft om van voor af aan te beginnen.quote:
Moaaaaaaah ik denk dat dit wel een gecalculeerde beslissing is van Farioliz denk je niet? Het afbraakrisico voor Farioli te groot, dat hij ergens voor de winterstop uitgeknikkerd wordt met slecht voetbal en slechte resultaten, nu staat hij er goed op in het buitenland zal wel iets in het vat te borrelen hebben, gok ik.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent na de eerste alinea gestopt met lezen, denk ik? Want Kroes en Farioli zijn het met elkaar eens, alleen heeft Farioli niet de energie om weer van vooraf aan te beginnen.
Hato, Henderson en Taylor gaan waarschijnlijk vertrekken, die belangrijke rollen hebben binnen het Ajax-spel. Pasveer en Klaassen zijn ook nog niet verlengd. Dat is een hele hoop, gegeven het feit dat alleen al de afwezigheid van Baas een sleutelrol vertolkte in het verval van Ajax' spel.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat hij geen energie heeft om van voor af aan te beginnen.
En helemaal opnieuw beginnen is natuurlijk wel overdreven. Er zullen spelers gaan maar er kan wel iets geďnvesteerd worden.
Lijkt me iets meer nog wel, denk 30.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:59 schreef Wotte het volgende:
Maar als het goed begrijp is wel minimaal 20 miljoen beschikbaar lijkt me nog lost te staan van eventuele transfer gelden. Dat is positief.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 mei 2025 18:04 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat mijn "ik ben voor ... dus mijn mening is irrelevant"-gebbetje aanslaat
Wordt over twee weken gepresenteerd bij Milan.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moaaaaaaah ik denk dat dit wel een gecalculeerde beslissing is van Farioliz denk je niet? Het afbraakrisico voor Farioli te groot, dat hij ergens voor de winterstop uitgeknikkerd wordt met slecht voetbal en slechte resultaten, nu staat hij er goed op in het buitenland zal wel iets in het vat te borrelen hebben, gok ik.
Niettemin wel zonde dit.
Ik verwacht eerlijk gezegd wel zoiets.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wordt over twee weken gepresenteerd bij Milan.
Dan moet er wel wat mogelijk zijn. Sowieso blijkt maar weer dat Ajax niet teveel centen moet geven :-)quote:
Nee, ze zijn het niet met elkaar eens. Kroes wil een bepaalde speelwijze. Farioli past de speelwijze echter aan aan het materiaal dat hij heeft.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent na de eerste alinea gestopt met lezen, denk ik? Want Kroes en Farioli zijn het met elkaar eens, alleen heeft Farioli niet de energie om weer van vooraf aan te beginnen.
Ik heb geen idee over individuele spelers, maar vorig seizoen klopte er weinig van qua balans en 2 spelers per positie, in de winterstop werd dat enigszins rechtgetrokken, maar daar zijn echt wel stappen in te maken.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:10 schreef Wotte het volgende:
Ik zou eens gaan hengelen bij Claudio Giráldez van Celta de Vigo. Past wel in het Ajax profiel.
Dat Farioli voor een resultaatgerichte speelwijze koos, was volgens Kroes niet het breekpunt. “We hebben dit jaar puur gekozen voor resultaat. Er zaten leuke wedstrijden tussen, maar ook een aantal tranentrekkers. We hebben wel doelstellingen uitgesproken naar volgend seizoen,” legt Kroes uit.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, ze zijn het niet met elkaar eens. Kroes wil een bepaalde speelwijze. Farioli past de speelwijze echter aan aan het materiaal dat hij heeft.
Dat was nu al matig en wordt volgend seizoen blijkbaar nog minder.
Als PSV-er tijdens de huldiging van je club in een Ajax-topic posten. Ok man.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:17 schreef Solispolar het volgende:
@:Kingroland en ik zijn er overigens van overtuigd dat er een soort goddelijke interventie heeft plaatsgevonden. Dat een hogere macht heeft besloten dat Farioli en Ajax geen kampioen mochten worden omdat Farioli tegen Frankfurt bewust de boel heeft laten varen.
Als hij er vertrouwen in zou hebben dat hij een betere selectie tot zijn beschikking zou hebben, dan zouden zijn argumenten toch helemaal niet meer opgaan? Dus, dat heeft hij niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat Farioli voor een resultaatgerichte speelwijze koos, was volgens Kroes niet het breekpunt. “We hebben dit jaar puur gekozen voor resultaat. Er zaten leuke wedstrijden tussen, maar ook een aantal tranentrekkers. We hebben wel doelstellingen uitgesproken naar volgend seizoen,” legt Kroes uit.
“Als we bijvoorbeeld in de Johan Cruijff Arena tegen een middenmoter of laag geklasseerde ploeg spelen en we staan met 1-0 voor, ga dan geen spits wisselen voor een verdediger om het resultaat over de streep te trekken. We zijn Ajax. Laten we dan proberen die 2-0 en 3-0 te maken. Daar waren we het over eens, maar hij zei daarvoor wel de juiste spelers nodig te hebben.”
Wel over eens, alleen niet over de spelers. Met als conclusie weer het gevoel te hebben vanaf 0 te moeten beginnen en dat niet te willen.
Verder wil ik die glazen bol wel ff lenen van je
@Solispolar is voor PSV ja? En hij staat niet eens op een plein het kampioenschap nu te vieren? Dan is het geen fan lijkt me. Eerder een televisie kijker met een voorkeur voor PSV.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als PSV-er tijdens de huldiging van je club in een Ajax-topic posten. Ok man.
Helemaal niemand boeit het kampioenschap van vereniging PSV.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:29 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
@:Solispolar is voor PSV ja? En hij staat niet eens op een plein het kampioenschap nu te vieren? Dan is het geen fan lijkt me. Eerder een televisie kijker met een voorkeur voor PSV.
Als je mijn aandacht wil mag je me ook gewoon DMen hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 19:29 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
@:Solispolar is voor PSV ja? En hij staat niet eens op een plein het kampioenschap nu te vieren? Dan is het geen fan lijkt me. Eerder een televisie kijker met een voorkeur voor PSV.
Gekkenhuis in Eindhovenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Helemaal niemand boeit het kampioenschap van vereniging PSV.
dat kan kloppen. Staat los van de gewilde speelstijl.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij er vertrouwen in zou hebben dat hij een betere selectie tot zijn beschikking zou hebben, dan zouden zijn argumenten toch helemaal niet meer opgaan? Dus, dat heeft hij niet.
Ajax heeft natuurlijk ook (vele) jaren trainers gehad die simpelweg met de beste selectie van Nederland konden werken en dan is het ook wat makkelijker om attractief voetbal te gaan spelen. Dit seizoen merk je zelf hoe lastig het is om de balans te bewaken tussen effectief en attractief voetballen. Zelfs als je nu wel kampioen zou zijn geworden zou je bakken met kritiek hebben gehad op de speelstijl (van eigen supporters welteverstaan).quote:Op maandag 19 mei 2025 19:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat kan kloppen. Staat los van de gewilde speelstijl.
als we kampioen waren geworden hadden in mijn omgeving weinig mensen geklaagd hoor. Zie die opmerking wel vaker, geen idee waar dat op slaat.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk ook (vele) jaren trainers gehad die simpelweg met de beste selectie van Nederland konden werken en dan is het ook wat makkelijker om attractief voetbal te gaan spelen. Dit seizoen merk je zelf hoe lastig het is om de balans te bewaken tussen effectief en attractief voetballen. Zelfs als je nu wel kampioen zou zijn geworden zou je bakken met kritiek hebben gehad op de speelstijl (van eigen supporters welteverstaan).
Je snapt er als altijd weer bijzonder weinig van.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:50 schreef Solispolar het volgende:
Zelfs als je nu wel kampioen zou zijn geworden zou je bakken met kritiek hebben gehad op de speelstijl (van eigen supporters welteverstaan).
Is een trainer, 37 jaar. Staat momenteel verdienstelijk zevende met Celta op koers voor Europese plekken. Scoren vrij veel, speelt graag op balbezit en om het plafond te witten driehoeken.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over individuele spelers, maar vorig seizoen klopte er weinig van qua balans en 2 spelers per positie, in de winterstop werd dat enigszins rechtgetrokken, maar daar zijn echt wel stappen in te maken.
Die kritiek kwam alleen vanuit de 'analisten''en de xenofobische Nederlandse voetbaljournalisten die al vanaf het begin af aan aan de stoelpoten van Farioli aan het zagen waren.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk ook (vele) jaren trainers gehad die simpelweg met de beste selectie van Nederland konden werken en dan is het ook wat makkelijker om attractief voetbal te gaan spelen. Dit seizoen merk je zelf hoe lastig het is om de balans te bewaken tussen effectief en attractief voetballen. Zelfs als je nu wel kampioen zou zijn geworden zou je bakken met kritiek hebben gehad op de speelstijl (van eigen supporters welteverstaan).
Als je 20/30 miljoen hebt en spelers uit lichting in Jong doorbreken. Hoeven we niet er ook niet zo dramatisch over te doen, dan kan je prima selectie samen stellen. Nog altijd heeft 85% van de Eredivisie heeft dat niet te besteden.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef Black-Death het volgende:
Word er niet vrolijk van.. uit de woorden van Kroes concludeer ik dat we volgend jaar wederom een kut selectie hebben
Ze blijven in cirkeltjes lopen , biddend dat er jeugdspelers doorbreken die ze voor veel kunnen verkopen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef Black-Death het volgende:
Word er niet vrolijk van.. uit de woorden van Kroes concludeer ik dat we volgend jaar wederom een kut selectie hebben
Wat een gelul welquote:
Die conclusie heeft die pizzabakker dus ook getrokken. En behalve een kut-selectie, krijgt hij er ook wat vervelende figuren bij die moeten spelen en niet in zijn spel passen, en zeikt de directie ook nog eens dat het attractiever moet. En als hij niet tot de laatste dag meedoet om de titel, heeft hij natuurlijk hopeloos gefaald.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:14 schreef Black-Death het volgende:
Is ook weer overdreven, ze zijn wel aan het opruimen, maar dat is nog niet helemaal gedaan, dus dat je het CL geld niet 100% in je team kan stoppen lijkt me logisch.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze blijven in cirkeltjes lopen , biddend dat er jeugdspelers doorbreken die ze voor veel kunnen verkopen.
Eens hoor, maar dat valt en staat ook met een trainer die er wat van kan maken.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je 20/30 miljoen hebt en spelers uit lichting in Jong doorbreken. Hoeven we niet er ook niet zo dramatisch over te doen, dan kan je prima selectie samen stellen. Nog altijd heeft 85% van de Eredivisie heeft dat niet te besteden.
Nee, maar psv wel en daar moet je boven komenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je 20/30 miljoen hebt en spelers uit lichting in Jong doorbreken. Hoeven we niet er ook niet zo dramatisch over te doen, dan kan je prima selectie samen stellen. Nog altijd heeft 85% van de Eredivisie heeft dat niet te besteden.
Dat heb je dit seizoen gezien, had gekund al denk ik dat er volgend seizoen wel meer punten voor nodig zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, maar psv wel en daar moet je boven komen
Jij ziet sowieso verdomd weinig.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:51 schreef RipCity het volgende:
Lijkt me geen fijne coach. Komt wat fake over. Vast een leuke restaurant manager maar als coach zie ik 't niet in 'm.
jij bent 12?quote:
Dat duurt nog wel ff idd en niet alles kan besteed worden. Wie weet wat we nog kwijtraken en wat je ervoor krijgt. Brub schijnt ondanks het gebrek aan goals goed te liggen in engeland en hato/taylor leveren ook wat op, al zie ik hato wel blijvenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook weer overdreven, ze zijn wel aan het opruimen, maar dat is nog niet helemaal gedaan, dus dat je het CL geld niet 100% in je team kan stoppen lijkt me logisch.
Klopt.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
jij bent 12?
[..]
Dat duurt nog wel ff idd en niet alles kan besteed worden. Wie weet wat we nog kwijtraken en wat je ervoor krijgt. Brub schijnt ondanks het gebrek aan goals goed te liggen in engeland en hato/taylor leveren ook wat op, al zie ik hato wel blijven
Misschien kan ie het in het Championship ofzo gaan proberen.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt.
Ja, dat wordt cashen. Superspits als Brubbie, daar staan ze voor in de rij.
dacht ik alquote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt.
Ja, dat wordt cashen. Superspits als Brubbie, daar staan ze voor in de rij.
Spurs willen eerst huren blijkbaar. Om dan tot de conclusie te komen dat hij er niet veel van kan. Blijkbaar vinden ze de 17e plek van dit seizoen toch nog iets te goed.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dacht ik al![]()
West ham, spurs en meest concreet everton. Naar het schijnt.
die hebben dan blinde scouts ofzo als ze dit seizoen gekeken hebbenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dacht ik al![]()
West ham, spurs en meest concreet everton. Naar het schijnt.
Sow! Waar tweederde door wilde met Ravioli, wil nu 90% van Kroes af. Heftig.quote:
Tijd voor Pieter de Jongh, de enige echte Champquote:Op maandag 19 mei 2025 23:05 schreef Wotte het volgende:
Snap overigens niet dat je nu hoort dat Simones of Reiziger de voornaamste kandidaten zijn. Je kan op zijn minst even wachten totdat alle competities gespeeld zijn, je huiswerk doen en in ieder geval niet de eerste en beste Nederlander aanstellen.
Gelukkig is Dick Schreuder al bezet maar goed vorig jaar kwamen ze met Farioli. Ik heb hoop.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tijd voor Pieter de Jongh, de enige echte Champ
Ten Hag gaat deze zomer echt niet naar Ajax dus vergeet dat maarquote:Op maandag 19 mei 2025 23:12 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben echt blij dat die Farioli weg is. Eerst hebben we Mislintat die ons kapitaal om zeep helpt, dan hebben we Farioli die weliswaar behoorlijk wat kapitaal terug verdient, maar wel onze filosofie om zeep helpt.
Laten we ophouden met aanstellen van mensen die niets met Ajax van doen hebben en de club, speelwijze en filosofie niet snappen. We hebben nu iemand nodig met een Ajax historie. Ten Hag is de beste kandidaat.
Ik zou het wonderlijk vinden dat uit een analyse voor een toekomstige trainer voor Ajax twee kandidaten rollen, die beiden een totaal ander profiel hebben. Dat zou best bijzonder zijn en daarmee volledig des' Ajax.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 07:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Interviews met Farioli en Kroes in VI gelezen, interessante materie. Uiteindelijk jammer dat je niet meer concrete voorbeelden hebt over onenigheden, behalve dan die voedingsdeskundige.
Vond het interview met Kroes in ieder geval wel sterk, en het lijkt mij positief dat hij Ten Hag en Simonis goed kent. Ik ben altijd geneigd zo'n succes als van GAE meer aan het beleid toe te kennen maar ze speelden ook wel echt leuk voetbal en spelers ontwikkelden zich goed.
Ik zou haast zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk dan ook gelul in de ruimte is van Driessen en consorten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou het wonderlijk vinden dat uit een analyse voor een toekomstige trainer voor Ajax twee kandidaten rollen, die beiden een totaal ander profiel hebben. Dat zou best bijzonder zijn en daarmee volledig des' Ajax.
Jong Ajax is toch niet veel?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Antony terugkopen voor 80 miljoen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zolang je Hag maar ver van het transferbeleid houdt.
Die filosofie heeft je wel de 2e plaats bezorgd en dus CL. Lekker flierefluiten 'des Ajax' had je dit seizoen weer een 4e of 5e plek opgeleverd.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:12 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben echt blij dat die Farioli weg is. Eerst hebben we Mislintat die ons kapitaal om zeep helpt, dan hebben we Farioli die weliswaar behoorlijk wat kapitaal terug verdient, maar wel onze filosofie om zeep helpt.
Laten we ophouden met aanstellen van mensen die niets met Ajax van doen hebben en de club, speelwijze en filosofie niet snappen. We hebben nu iemand nodig met een Ajax historie. Ten Hag is de beste kandidaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |