Wat valt er niet te snappen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan snap je er dus echt geen reet van.
Je moet het ze nageven, die Star Wars fanboys zijn wel consistentquote:
Kut, omdat ze het inderdaad letterlijk niet snappen. Zeker in het begin is het echt wel wat lastig om er goed in te komen; er zijn o.a. erg veel personages die je moet leren kennen. Bij mij duurde het even voordat ik snapte wat er allemaal gaande was.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je moet series wel een kans geven. Als je zo nel al afhaakt mis je dus twee van de best bekroonde series ooit. Voor beide geldt dat je echt een half tot een heel seizoen in moet komen om de verhaallijnen en karakters te leren kennen.
Oh en mensen die the Wire een kutserie noemen snappen er echt geen reet van.
Ik ben zeker 3 keer begonnen aan the wire maar elke keer gestrand in aflevering 1. Uiteindelijk toch (op aandringen van anderen) doorgezet en toen werd ik gegrepen en heb ik alles vrij snel erdoorheen gebinged. Topserie.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Kut, omdat ze het inderdaad letterlijk niet snappen. Zeker in het begin is het echt wel wat lastig om er goed in te komen; er zijn o.a. erg veel personages die je moet leren kennen. Bij mij duurde het even voordat ik snapte wat er allemaal gaande was.
Maar daarna is het inderdaad een zeer vermakelijke serie met ijzersterke verhaallijnen. Dat drugsdorp
The Wire is echt overrated.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik ben zeker 3 keer begonnen aan the wire maar elke keer gestrand in aflevering 1. Uiteindelijk toch (op aandringen van anderen) doorgezet en toen werd ik gegrepen en heb ik alles vrij snel erdoorheen gebinged. Topserie.
Dat ligt echt aan jou.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:30 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben er drie keer aan begonnen maar kon er niet doorheen komen.
Ik heb hem 2x gekeken maar vond er geen reet aan dus het lag denk ik echt aan de serie.quote:
Hamsterdamquote:Op zondag 8 juni 2025 15:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Kut, omdat ze het inderdaad letterlijk niet snappen. Zeker in het begin is het echt wel wat lastig om er goed in te komen; er zijn o.a. erg veel personages die je moet leren kennen. Bij mij duurde het even voordat ik snapte wat er allemaal gaande was.
Maar daarna is het inderdaad een zeer vermakelijke serie met ijzersterke verhaallijnen. Dat drugsdorp
OMAR COMING YOquote:
Alleen het eerste seizoen. Daarna is het al snel minder vind ik.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:01 schreef jigggy het volgende:
Gomorra is de enige serie die ik nog beter vind dan Sopranos
Seizoen 2 moest ik echt aan wennen, maar uiteindelijk vind ik hem (na vier rewatches) ijzersterk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:21 schreef Cockwhale het volgende:
Seizoen 3 & 4 van The Wire zijn vooral erg sterk. Seizoen 1 en 5 gewoon goed. Seizoen 2 is een beetje meh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |