SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met pijn en moeite derde
Dit dus, ik denk dat ik het wel 40-45 keer in dit topic heb gezet inmiddels, maar veel meer dan het opruimen van de troep van Priske kon je niet verwachten in het restant van het seizoen. Dat is uitstekend gelukt, van bang zijn om Europees voetbal in z'n totaliteit mis te lopen naar (makkelijk) derde is gewoon prima.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:54 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben juist blij dat we hem als trainer hebben. Ik kan niet wachten om te zien hoe het toekomstige Feyenoord eruit komt te zien en dat ze beginnen met een goede voorbereiding, waardoor spelers langer fit zijn. Zoiets is lastig om ergens in de tweede helft van de competitie voor elkaar te krijgen. Ik heb er wel vertrouwen in, eerlijk gezegd.
Het is gewoon wel heel opzichtig. En dat was het al bij zijn terugkomst als speler. Met z’n onzinnige claims dat we trainen op het niveau van Arsenal en Manchester. Mooi dat hij kiest voor een positieve benadering, maar het moet elke realiteit en authenticiteit. Kortom: slap gelul. En daar zit niemand op te wachten. Maargoed, ik vind het veel belangrijker wat hij op het veld weet te bewerkstelligen.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word een beetje moe van Robin van Persie, met zijn ingestudeerde oneliners en onnozele grijns. Hij laat met deze teksten ook blijken zich te distantiëren van het "geen woorden maar daden" Feyenoord-DNA.
Je kan daar in principe op elk moment naar teruggrijpen, helaas is het alleen niet de filosofie deze trainer. Echt geschrokken van die tweede helft tegen PSV en gisteren was ook weer tenenkrommend slecht.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:37 schreef fetX het volgende:
Het is juist positief als we van dat ‘hard werken’ geleuter af komen. Dat is het minimale van een speler wat je bij elke club mag verwachten.
Goed en dominant voetbal, dat is waar we naartoe moeten. Daar is onder Slot de basis voor gelegd en het is zeker nog niet te laat om daar op terug te grijpen.
Gisteren was inderdaad beroerd, maar dat potje als graadmeter nemen vind ik een beetje onzin. De tweede helft tegen PSV was schrikbarend, maar de eerste helft was juist weer uitstekend met goed drukzetten. Dat had hij goed voor elkaar. Maar na een tactische omzetting (en spelers met kramp in minuut 60, lol) zakte het als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan daar in principe op elk moment naar teruggrijpen, helaas is het alleen niet de filosofie deze trainer. Echt geschrokken van die tweede helft tegen PSV en gisteren was ook weer tenenkrommend slecht.
Kun je zeggen ja maar je speelt nergens meer voor maar alsnog geen reden om zo belachelijk voor de dag te komen
Nee is ook lekker opportunistisch van mij maar ik kan me onder Slot niet echt potjes herinneren waarin we totaal door het ijs zakten.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Gisteren was inderdaad beroerd, maar dat potje als graadmeter nemen vind ik een beetje onzin. De tweede helft tegen PSV was schrikbarend, maar de eerste helft was juist weer uitstekend met goed drukzetten. Dat had hij goed voor elkaar. Maar na een tactische omzetting (en spelers met kramp in minuut 60, lol) zakte het als een kaartenhuis in elkaar.
Ik twijfel nog wel of van Persie in staat is om een wedstrijd echt om te draaien. Anderzijds heb je daarvoor toch ook pipo Hake aangetrokken zou je zeggen. Om daar bij te helpen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Bueno,Osman en Gonzalez vertrekken definitief bij Feyenoord
Bueno had ik er nog graag bijgehouden
Lezen klaasquote:In het geval van Hugo Bueno werd aangegeven dat een langer verblijf in Rotterdam nog altijd tot de mogelijkheden behoort, zo meldt de stadionclub op de officiële website.
Ik krijg bij dat shirt op een of andere manier altijd een flashback naar Serginho Greene…quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik krijg bij dat shirt op een of andere manier altijd een flashback naar Serginho Greene…
In principe is hij wegquote:
En Reijnen moet daar ook goed zijn. Ik vind de tactische omzettingen sowieso veel beter dan begin dit seizoen maar slechter dan Priske op dat vlak kan eigenlijk niet. Alleen tegen PSV had hij helemaal geen reactie op die omzetting, dat was jammer.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Gisteren was inderdaad beroerd, maar dat potje als graadmeter nemen vind ik een beetje onzin. De tweede helft tegen PSV was schrikbarend, maar de eerste helft was juist weer uitstekend met goed drukzetten. Dat had hij goed voor elkaar. Maar na een tactische omzetting (en spelers met kramp in minuut 60, lol) zakte het als een kaartenhuis in elkaar.
Ik twijfel nog wel of van Persie in staat is om een wedstrijd echt om te draaien. Anderzijds heb je daarvoor toch ook pipo Hake aangetrokken zou je zeggen. Om daar bij te helpen.
Groningen zou 6 tot 10 miljoen willen. Als we dat echt gaan betalen hoop ik snel dat we weer een kleinere portemonnee hebben.quote:Luciano Valente was maandag met zijn entourage in Rotterdam. Dat blijkt uit een foto van Mounir Boualin. De transferjournalist weet dat de 21-jarige middenvelder van FC Groningen en Jong Oranje heeft gesproken met Feyenoord-trainer Robin van Persie.
We betaalden 10 voor die waardeloze Japanner die je nu nog loopt te verdedigen, maar 6 voor een jong prima talent is teveel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Groningen zou 6 tot 10 miljoen willen. Als we dat echt gaan betalen hoop ik snel dat we weer een kleinere portemonnee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |