Ik denk liever de Knicks, OKC geeft veel corner 3's weg in het verdedigen van de tegenstanders topper (Jokic, Edwards). Pacers schieten die raak alsof het free throws zijn, dus ik hoop dat Mark een plan heeft om dat tegen te gaan, want het gaat 95% zeker de Pacers worden natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:17 schreef Salina het volgende:
Tegen wie wil je dat ze in de finale spelen @:GotenSSJ en waarom?
Wat is de beste en wat de slechtste matchup? Indiana of NY?
Het gaat toch echt al gebeuren dit jaar voor OKC. Kan bijna niet anders.
Zo'n Williams zou ik geen max contract geven. De Nuggets hebben toendertijd de fout gemaakt om MPJ te behouden en Green, Caldwell-Pope en Brown te laten gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dort is binnen nu en 2 jaar weg denk ik, Cason Wallace is nagenoeg net zo goed defensief maar veel beter offensief. Die gaat zijn plek overnemen vrees ik, want wat je nu kunt doen met Dort, Wallace en Caruso is echt heerlijk.
Holmgren is ook zeker van zijn nieuwe contract, buiten Wemby (en Embiid?) is er geen betere verdedigende center dan hem. Williams kan een probleem worden, tegen Denver was buiten game 7 helemaal niets, maar sindsdien speelt die weer fenomenaal. Ik hoop stiekem dat ze alle 3, en zeker Shai, een kleine discount nemen op hun volgende contract om de groep zoveel mogelijk bij elkaar te houden. Het lijkt erop dat ze graag met elkaar spelen, en Shai heeft zelfs z'n zaakwaarnemer gedumpt, dus wie weet.
21/5/5 is dan ook wel een flink klapje beter dan 17/5/1. Buiten dat is Williams een jaar jonger dan MPJ destijds, een betere verdediger, en minder blessuregevoelig (even afkloppen).quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zo'n Williams zou ik geen max contract geven. De Nuggets hebben toendertijd de fout gemaakt om MPJ te behouden en Green, Caldwell-Pope en Brown te laten gaan.
Ik denk dat de truc is maximaal twee max contracten te hebben om zo de selectie breed te kunnen houden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
21/5/5 is dan ook wel een flink klapje beter dan 17/5/1. Buiten dat is Williams een jaar jonger dan MPJ destijds, een betere verdediger, en minder blessuregevoelig (even afkloppen).
Zeker met 1 van hen met een supermax. Daarom hoop ik ook dat vooral Shai slim is en met minder genoegen neemt. Gozer heeft al een dik contract gehad, al z'n sponsors etc.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat de truc is maximaal twee max contracten te hebben om zo de selectie breed te kunnen houden.
Denk dat je gelijk hebt en dat je liever de Knicks wil dan de Pacers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk liever de Knicks, OKC geeft veel corner 3's weg in het verdedigen van de tegenstanders topper (Jokic, Edwards). Pacers schieten die raak alsof het free throws zijn, dus ik hoop dat Mark een plan heeft om dat tegen te gaan, want het gaat 95% zeker de Pacers worden natuurlijk.
Pacers spelen ook veel meer team basketball, en dat kan beide richtingen op gaan. Defensief is OKC erg goed in een Dort/Wallace/Caruso op een bepaalde speler te zetten. Daarentegen zijn ze ook erg goed in het vinden van steals en deflections als de bal heen en weer gaat. Als je Dort op Brunson zet krijg je een zelfde effect als Edwards had deze serie, bij Haliburton heb ik dat vertrouwen een stuk minder.
Nou hebben ze wel tegen de gemankeerde Bucks, Cleveland met blessures en de Knicks gespeeld. Ben erg benieuwd of ze tegen een goed defensief team hetzelfde kunnen spelen. Tot nu toe weet OKC elke sterspeler z'n spel te ontwrichten in een series, in principe zou je dan denken dat ook een Haliburton problemen gaat hebben met Caruso en co. Schat Haliburton niet per se hoger in dan Morant, Jokic en Edwards.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt en dat je liever de Knicks wil dan de Pacers.
Heb ze zien spelen deze playoffs en daar staat echt bijna geen maat op. Ze spelen hard (op een faire manier), snel en erg teamgericht. Alleen qua lengte zijn ze wellicht kwetsbaar ten opzichte van OKC, zeker in de front out.
Nog steeds geef ik OKC wel het voordeel hoor. 4-2 ofzo.
Al kijk ik in dit knotsgekke seizoen ook nergens meer van op.
Ze schieten ook vooral een heel hoog percentage van 3 geloof ik. Zo'n Nembhard (of Nesmith, 1 van de 2quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt en dat je liever de Knicks wil dan de Pacers.
Heb ze zien spelen deze playoffs en daar staat echt bijna geen maat op. Ze spelen hard (op een faire manier), snel en erg teamgericht. De backcourt van de Pacers is erg gericht op steald, deflections, continu fel op de bal met Nesmith, Nembhard en ook oldie TJ McConnell. Die gasten moet je echt drie keer voorbij voordat je er van af bent. Vooral de rol van Nesmith zal wel interessant worden. Die gast heeft me verbaasd, echt een soort Lu Dortz on steroïds ofzo.
Alleen qua lengte zijn ze wellicht kwetsbaar ten opzichte van OKC, zeker in de front out. Daar heeft OKC echt wel winst met Holmgren en Hartenstein.
Uiteindelijk geef ik nog steeds OKC wel het voordeel hoor. 4-2 ofzo.
Al kijk ik in dit knotsgekke seizoen ook nergens meer van op.
Nog wat edits gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou hebben ze wel tegen de gemankeerde Bucks, Cleveland met blessures en de Knicks gespeeld. Ben erg benieuwd of ze tegen een goed defensief team hetzelfde kunnen spelen. Tot nu toe weet OKC elke sterspeler z'n spel te ontwrichten in een series, in principe zou je dan denken dat ook een Haliburton problemen gaat hebben met Caruso en co. Schat Haliburton niet per se hoger in dan Morant, Jokic en Edwards.
Zag het jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Nog wat edits gedaan.
Ik schat OKC ook hoger in hoor. Voor de neutralere toeschouwer zou een 4-2 of 4-3 toch wat leuker zijn.
Hoop op een mooie finale.
quote:Chris Finch today when talking about things Ant needs to work on for next year: "Foul drawing, you see right now in the league, you see what gets rewarded. You need to kind of lean into that a little bit, even though it's not necessarily how he likes to play, but it seems to be effective."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |