Je ziet niet in dat bijv. Moslims zelf vaak het probleem maken? Altijd ruzie met veel mensen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inhoud is nooit je sterkste kant geweest.
Weet je uberhaupt waar Darfur ligt?
Intra-islamitisch geweld interesseert on groenrode alliantie niets...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je ziet niet in dat bijv. Moslims zelf vaak het probleem maken? Altijd ruzie met veel mensen.
Ik denk van wel. Ook dat het steeds enger wordt en we daar iets aan moeten doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Intra-islamitisch geweld interesseert on groenrode alliantie niets...
Vraag me af of Israël niet harder de steun aan het verliezen is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En nu als zeer agressief.... Men verliest zo steun. Terecht.
Met geld uit Qatar lukt dat wel ja. Al jaren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vraag me af of Israël niet harder de steun aan het verliezen is.
Dat bedoel ik. Zo kun je niet omgaan met burgers.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ha, eindelijk weer eens een post gerelateerd aan datgene waarvoor deze topicreeks in het leven geroepen is.quote:
Dan zal de internationale gemeenschap toch een duidelijker signaal af moeten geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Zo kun je niet omgaan met burgers.
Nee hoor. Alleen bij wat activistische idioten die door islam als useful idiots worden gezien.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)e-bondgenoot-wankeltquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen bij wat activistische idioten die door islam als useful idiots worden gezien.
Wat heeft dit met de 'studenten' protesten te maken?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)e-bondgenoot-wankelt
Dan kun je me vast wel een moment schetsen waarin Duitsland eerder zo openlijk kritisch is?
Mwa, ik vind het vrij relevant in een topic wat ook gaat over de steun richting Israël. Dat is immers ook uberhaupt de hele reden dat er geprotesteerd wordt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de 'studenten' protesten te maken?
Ga deze discussie even lekker elders voeren, in een topic dat daarvoor bestemd is…
Als je een student zou zijn, dan zou ik het nog kunnen begrijpen dat je er hier over post.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het vrij relevant in een topic wat ook gaat over de steun richting Israël. Dat is immers ook uberhaupt de hele reden dat er geprotesteerd wordt.
Genoteerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een student zou zijn, dan zou ik het nog kunnen begrijpen dat je er hier over post.
Maar volgens mij ben je dat stadium in je leven al lang voorbij…
Lekker belangrijk wat een Duitsland of een Frankrijk er van vind, zolang de Israeli's de onvoorwaardelijke steun hebben van de VS is er niks aan de hand. En die hebben ze.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)e-bondgenoot-wankelt
Dan kun je me vast wel een moment schetsen waarin Duitsland eerder zo openlijk kritisch is?
Dat lijkt mij ook belangrijk. Ook in andere gebieden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zal de internationale gemeenschap toch een duidelijker signaal af moeten geven.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze argumenten nu al zo’n 50 keer gehoord en we komen steeds tot dezelfde conclusie: de mensenrechten worden door Israël overtreden. Ze plegen misdaden tegen de mensheid en daar demonstreert men tegen in zowel Israel als daarbuiten.
De hele reden?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het vrij relevant in een topic wat ook gaat over de steun richting Israël. Dat is immers ook uberhaupt de hele reden dat er geprotesteerd wordt.
Het is geen antisemitisme. Het is kritiek op het feit dat je je reet afveegt met mensenrechten. Niet kritiek op het feit dat je een jood bent. Dat claimen doet afbreuk aan de definitie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
De hele reden?
Sure...
De signalen, lees; antisemitisme, wijzen op iets anders...
"Friet!, friet! hoort hier niet!"quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fok! gaat zelf ook een demonstratie organiseren. De Pro-patat betoging. Iedereen kan meedoen.
we schreeuwen Friet, friet, moet patat zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |