Dat gaat nog lange week worden hahaatjes.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit er een weekje naast bastogne is pas volgende week dus ben ik viesmad
Hahahandjes.quote:
Jammer ditquote:Op zondag 18 mei 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mooie overwinning van Max
Ik was wel bang toen met de SC, omdat zijn voorsprong toen volledig verdwenen was, dat de McL's er wel voorbij zouden komen.
Ik heb het wel via mijn mobiel gekeken, want op tv stond de voetbal op.
Nee, jij moet wachten.quote:
krijg jullie nog welquote:Op zondag 18 mei 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, jij moet wachten.
Een week.
Ja, eens. Maar daar nu de komende maanden van af.quote:
@ESF1Gamer kijk deze sukkel danquote:Op zondag 18 mei 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar daar nu de komende maanden van af.
En mijn laptop niet naar beneden getild, want Viaplay zond de race ook gratis uit. Maar reclame tijdens live-wedstrijden.Vroeger mocht dat niet van de Nederlandse wet....
quote:Op zondag 18 mei 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, idd.
Met een knikkend bolletje.
En dan vragen ze daar ook nog 15 euro per maand voor.quote:
Ik ben zo teleurgesteld in Luctorquote:
Ze zijn duurder dan het duurste Netflix abonnement met 4k en geen reclamequote:Op zondag 18 mei 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan vragen ze daar ook nog 15 euro per maand voor.
18quote:Op zondag 18 mei 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan vragen ze daar ook nog 15 euro per maand voor.
je zit er toch inquote:Op zondag 18 mei 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hèhè. Uiteindelijk in dezelfde trein als gepland. Maar wel met een hoop extragratis gezeik en ergernis. Vuile hoere ns
Dat kan je geen aanbieding noemenquote:
fles en vakanties gaan gewoon niet goed samenquote:Op zondag 18 mei 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hèhè. Uiteindelijk in dezelfde trein als gepland. Maar wel met een hoop extragratis gezeik en ergernis. Vuile hoere ns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |