Op Marktplaats dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 18:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga ik even in de gaten houden. Maar bijna alle lego is te duur voor mij. En een set met 10 blokjes is niet leuk.
Ja dat is ook te doen.quote:
O dat scheelt wel een heleboelquote:Op zondag 18 mei 2025 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is ook te doen.
Maar Ali Express is nog veel beter te doen.
Van de week 200 steentjes besteld voor 3 euro.
Yup, dus totdat ik een betaalde baan heb blijf ik goedkoop bezig.quote:
groot gelijk ook als je een betaalde baan hebt ben je een dief van je eigen portemonneequote:Op zondag 18 mei 2025 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, dus totdat ik een betaalde baan heb blijf ik goedkoop bezig.
Klopt maar ze hebben niet alle sets van LEGO nagemaakt bij Ali. Heb zo'n beetje alle toffe sets waarvan namaak is al gekocht. xDquote:Op zondag 18 mei 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
groot gelijk ook als je een betaald baan hebt ben je een dief van je eigen portemonnee
O leuk. Ik heb ook een mondriaan op een garagedeur van een vriend geschilderdquote:Op zondag 18 mei 2025 18:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt maar ze hebben niet alle sets van LEGO nagemaakt bij Ali. Heb zo'n beetje alle toffe sets waarvan namaak is al gekocht. xD
Maar ik kan wel een zooi losse steentjes van Ali halen en daar zelf wat van bouwen.
En ik ben bezig met bouwen op de computer. Daar wil ik kleine zelfbedachte sets mee bouwen en dan in het echt namaken.
Zoals dit Mondriaan schilderij dat ik met een paar blokjes heb nagemaakt.
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zondag 18 mei 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Ik heb ook een mondriaan op een garagedeur van een vriend geschilderd
In het Mondriaanhuis in Amersfoort is een hele legowand waar je een Mondriaan met lego kunt maken.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt maar ze hebben niet alle sets van LEGO nagemaakt bij Ali. Heb zo'n beetje alle toffe sets waarvan namaak is al gekocht. xD
Maar ik kan wel een zooi losse steentjes van Ali halen en daar zelf wat van bouwen.
En ik ben bezig met bouwen op de computer. Daar wil ik kleine zelfbedachte sets mee bouwen en dan in het echt namaken.
Zoals dit Mondriaan schilderij dat ik met een paar blokjes heb nagemaakt.
[ afbeelding ]
Ja precies, maar is nog knap lastig om precies dat te maken wat je voor ogen hebt.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
Maar ook leuk dat zelf gaat ontwerpen KW dan heb je wel iets unieks
Ja stond ook geweldigquote:
Wat gaaf!quote:Op zondag 18 mei 2025 18:50 schreef Shii het volgende:
[..]
In het Mondriaanhuis in Amersfoort is een hele legowand waar je een Mondriaan met lego kunt maken.
Gaat je vast lukken en je hebt er alle tijd voorquote:Op zondag 18 mei 2025 18:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja precies, maar is nog knap lastig om precies dat te maken wat je voor ogen hebt.
En dat op een gewone fietsquote:
Geen regen hierquote:
Is niet heel veel 8 km.quote:
Voor mij doen welquote:
Lama zittenquote:Op zondag 18 mei 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Happy Lama
Sad Lama
Mentally Distrubed Lama
Super Lama
Drama Lama
Big Fat Lama Lama
Hier even. Druk weekend gehadquote:
O dacht dat best veel fietste toch?quote:
8km is toch een prima fietstochtje voor na het eten?quote:
Vitamine M(mooie plaatjes)quote:Op zondag 18 mei 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Happy Lama
Sad Lama
Mentally Distrubed Lama
Super Lama
Drama Lama
Big Fat Lama Lama
De laatste tijd iets vakerquote:
Dat deed ik vroeger 2x per dagquote:Op zondag 18 mei 2025 19:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
8km is toch een prima fietstochtje voor na het eten?
Possetjequote:Op zondag 18 mei 2025 19:16 schreef marretak het volgende:
[..]
Vitamine M(mooie plaatjes)
vitamine z(on)
vitamine r(elax)
Dan heb je 2x een prima fietstochtje voor na het eten gedaan!quote:
Een middag dutje?quote:Op zondag 18 mei 2025 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Geen koffie op vandaag wel flink geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |