Hoi Hoi Dottekequote:
Heb het idee schaamteloos gejat van iemand maar ik wil er inderdaad een stadje bouwen. Zelf; zonder handleiding.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan maak je er een lego kamer van. Dat is wel leuk. Met vijvertjes, wegen en bomen er bij
Heb jij de piano verstoptquote:
ja, in beslag genomen.....quote:
Mooi toch je hebt gewoon ideeen op gedaan en maakt daar gebruik van. Niets mis meequote:Op zondag 18 mei 2025 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb het idee schaamteloos gejat van iemand maar ik wil er inderdaad een stadje bouwen. Zelf; zonder handleiding.
tot na de meetquote:
Is dan ook wel weer zo.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi toch je hebt gewoon ideeen op gedaan en maakt daar gebruik van. Niets mis mee
Heb je in ieder geval weer iets te doenquote:
Leuk idee. Ik heb de bookshop. Die had ik mezelf cadeau gedaan in coronatijd. Ik keek toen ook heel vaak in het lego-topic voor ideetjes.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tot nu toe laat ik ze heel. Nog ruimte zat in huis.
Maar ben wel van plan mijn kantoor naar zolder te verplaatsen en dan van mijn studeerkamer een LEGO kamer te maken.
Yupquote:Op zondag 18 mei 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval weer iets te doen![]()
Ga je dinsdag weer werken?
Ik mag niet in het lego topicquote:Op zondag 18 mei 2025 18:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Leuk idee. Ik heb de bookshop. Die had ik mezelf cadeau gedaan in coronatijd. Ik keek toen ook heel vaak in het lego-topic voor ideetjes.
Die Rivendell toch niet?quote:Op zondag 18 mei 2025 18:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik mag niet in het lego topic
Omdat ik sets van Ali Express heb.
De echte lego fans zijn daar best fel op hequote:Op zondag 18 mei 2025 18:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik mag niet in het lego topic
Omdat ik sets van Ali Express heb.
Yup hier op Fok wel. Vreemde lui.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De echte lego fans zijn daar best fel op he
Ja ze vinden lego is de echte lego. Wat mij betreft mag het samen maar dat zullen de echte lego fans het niet mee eens zijn.quote:
Oh dat zag ik niet op de afbeelding die je postte. Soms heeft Kruidvat of andere winkels ook wel LEGO aanbiedingen.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook.
Is 1/5e van de prijs dus ik bouw eerst Ali sets voordat ik echte lego koop.
Naja ik kom daar niet meer. Ga niet in mijn eentje in het nep lego topic. Zit nu op die metal groep Whatsapp daar zijn ook 5 lui bezig met Lego. Deel ik het daar wel. Leer daar veel meer dan in dat stomme topic hier.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze vinden lego is de echte lego. Wat mij betreft mag het samen maar dat zullen de echte lego fans het niet mee eens zijn.
Er was ooit een koop en een verkoop topic maar daar gebeurd al heel lang niets meer
V&A / [CENTRAAL] Lego Blokje voor blokje 3
en die gaan ook nog naar de Eftelingquote:Op zondag 18 mei 2025 18:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik kom daar niet meer. Ga niet in mijn eentje in het nep lego topic. Zit nu op die metal groep Whatsapp daar zijn ook 5 lui bezig met Lego. Deel ik het daar wel. Leer daar veel meer dan in dat stomme topic hier.
Fijn dat je wat gevonden hebt waar je gezellig kan babbelen en kan lerenquote:Op zondag 18 mei 2025 18:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik kom daar niet meer. Ga niet in mijn eentje in het nep lego topic. Zit nu op die metal groep Whatsapp daar zijn ook 5 lui bezig met Lego. Deel ik het daar wel. Leer daar veel meer dan in dat stomme topic hier.
Ga ik even in de gaten houden. Maar bijna alle lego is te duur voor mij. En een set met 10 blokjes is niet leuk.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat zag ik niet op de afbeelding die je postte. Soms heeft Kruidvat of andere winkels ook wel LEGO aanbiedingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |