29 dacht ik en de C5 was dit keer de mediumquote:Op zondag 18 mei 2025 22:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zachte band gaat hier dus bijna 140km mee op deze baan. Max kwam binnen in 28?
En zo gaat de derde er met de titel vandoor, ene Max Hermann ofzoiets.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:14 schreef bedachtzaam het volgende:
Red Bull en Max deden het onverwacht goed vandaag maar het kampioenschap zal een gevecht zijn tussen Lando Norris en Oscar.
Logisch dus dat hij die plaats en punten niet kado krijgt.
Hulkenberg in ronde 34quote:Op zondag 18 mei 2025 22:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zachte band gaat hier dus bijna 140km mee op deze baan. Max kwam binnen in 28?
quote:Op zondag 18 mei 2025 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
29 dacht ik en de C5 was dit keer de medium
De zacht op andere circuits bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op zondag 18 mei 2025 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
29 dacht ik en de C5 was dit keer de medium
Niet vreemd, Norris stond dichterbij hem in het kampioenschap. Voor Piastri is Norris minstens net zo'n grote dreiging voor het WDC als Max.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:28 schreef Nober het volgende:
McLaren coureurs hadden meteen moeten swapen na de restart, vreemd dat Piastri in feite Max aan het helpen was op z'n veel oudere banden.
Dat was ook de winst ja. De onvoorspelbaarheid van Max is nog niet bij iedereen bekendquote:Op maandag 19 mei 2025 08:56 schreef DjVero het volgende:
Fraaie race gezien, niet verwacht, was lekker onderhoudend. Wat een move van Verstappen in de eerste rondeDaar de race grotendeels gewonnen.
Norris startte vanaf P4quote:Op maandag 19 mei 2025 09:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Iedereen weer helemaal gek van die actie van Max, maar ik vond het eigenlijk best roekeloos weer.
Norris moest gewoon remmen, anders knalden ze weer tegen elkaar aan.
Ja, je kan zo een risico actie wel doen, maar dan is het gewoon wie het meeste lef (of gekte) heeft die wint .
Als ik Norris was, had ik dat gas gewoon blijven intrappen. Laat Max dan maar eens uitkijken.
Maar hij hebt dan ook 0 verstand van autoracen.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Iedereen weer helemaal gek van die actie van Max, maar ik vond het eigenlijk best roekeloos weer.
Norris moest gewoon remmen, anders knalden ze weer tegen elkaar aan.
Ja, je kan zo een risico actie wel doen, maar dan is het gewoon wie het meeste lef (of gekte) heeft die wint .
Als ik Norris was, had ik dat gas gewoon blijven intrappen. Laat Max dan maar eens uitkijken.
ik bedoel piastry slomequote:Op maandag 19 mei 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Norris startte vanaf P4
was niet eens in de buurt van Max
Als je er niks van weet kun je beter niks zeggen
de enige slome ben jijquote:
Ze willen volgens mij bij McLaren beide coureurs zo dicht mogelijk bij elkaar houden qua punten.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gevoelsmatig krijgt Norris met de tweede plek weer teveel tov Piastri gelet op de kwalificatie en het grootste deel van de race.
Zou Norris anders een fitty krijgen?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze willen volgens mij bij McLaren beide coureurs zo dicht mogelijk bij elkaar houden qua punten.
Hij zat sinds de kwalificatie al in zak en as leek het. Dat Zak heeft gezegd: hee knul, we zorgen dat je voor Piastri finisht. En dat gebeurde.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou Norris anders een fitty krijgen?
En dan mogen ze in de laatste race onderling bepalen wie er tweede en derde worden.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze willen volgens mij bij McLaren beide coureurs zo dicht mogelijk bij elkaar houden qua punten.
Dit is waarom Max nog een kans heeft. Als McLaren vol op Norris had ingezet, was z'n voorsprong veel groter geweest dan het nu is.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit, maar Piastri zal van Webber gehoord hebben dat ie vol voor eigen succes moet gaan of iets dergelijks. En dat zie je nu ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is waarom Max nog een kans heeft. Als McLaren vol op Norris had ingezet, was z'n voorsprong veel groter geweest dan het nu is.
Ik snap het vanuit Piastri ook wel, die doet gewoon z'n best. En niet onverdienstelijk, want hij heeft inmiddels meer punten dan Lando.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit, maar Piastri zal van Webber gehoord hebben dat ie vol voor eigen succes moet gaan of iets dergelijks. En dat zie je nu ook.
Zullen de coureurs leuk vindenquote:Op maandag 19 mei 2025 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap het vanuit Piastri ook wel, die doet gewoon z'n best. En niet onverdienstelijk, want hij heeft inmiddels meer punten dan Lando.
Het is aan McLaren om dit te managen. Al kan het McLaren misschien ook niet zoveel schelen, zolang ze het constructeurskampioenschap winnen.
Beide coureurs zijn gelijk. Dat was al zo met Prost en Senna en met Hamilton en Alonso. Die filosofie is niet veranderd bij McLaren.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FTFY!quote:Op maandag 19 mei 2025 10:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is waarom Max nog een kans heeft. Als McLaren vol op Norris Piastri had ingezet, was z'n voorsprong veel groter geweest dan het nu is.
2007 on repeat.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |