Die laatste is wel zo bagger hè. Guus weet z’n plek nog wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 02:41 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk zijn Guus Meeuwis() en La Fuente morgen ziek.
Is helemaal niet gebeurt man. Was uiteindelijk in z’n been gebeten door z’n eigen hond.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nog goedpraten ook dat er een agent is neergestoken.
Een extra kluifje voor Fikkie vandaagquote:Op maandag 19 mei 2025 11:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is helemaal niet gebeurt man. Was uiteindelijk in z’n been gebeten door z’n eigen hond.
De selectie op hetzelfde niveau houden gaat echt een enorme uitdaging worden.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar volgend jaar dus. Hoe gaan we Benitez en Boscagli opvangen? Voor Veerman is het tijd om te gaan en ik vind Lang ook nog steeds een rotte appel die je beter kwijt bent..
Dan zou Perisic nog wel eens kunnen gaan en Bakayoko en Saibari zie ik ook nog wel vertrekken. Met ook De Jong nog als onzekerheid zou je dan overhouden:
?
Dest - Flamingo - ? - Mauro
Schouten - Tillmann - Til
? - Pepi - ?
Dat is toch wel karig. Ja, wellicht kan een Nagalo/Driouech de stap maken, wellicht blijft Perisic, wellicht toch Drommel naar voren schuiven. Ik vind het niet veel. En dan heb je ook nog eens geen reserves.
Er zal flink geinvesteerd moeten worden vrees ik.
Er komt als het goed is ook nog een karrenvracht binnen.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een plattekarrenvracht?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er komt als het goed is ook nog een karrenvracht binnen.
Olij zal wel hoog op de lijst staan, en lijkt me een goedkope (tijdelijke) oplossing.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar volgend jaar dus. Hoe gaan we Benitez en Boscagli opvangen? Voor Veerman is het tijd om te gaan en ik vind Lang ook nog steeds een rotte appel die je beter kwijt bent..
Dan zou Perisic nog wel eens kunnen gaan en Bakayoko en Saibari zie ik ook nog wel vertrekken. Met ook De Jong nog als onzekerheid zou je dan overhouden:
?
Dest - Flamingo - ? - Mauro
Schouten - Tillmann - Til
? - Pepi - ?
Dat is toch wel karig. Ja, wellicht kan een Nagalo/Driouech de stap maken, wellicht blijft Perisic, wellicht toch Drommel naar voren schuiven. Ik vind het niet veel. En dan heb je ook nog eens geen reserves.
Drie weken geleden zei Luuk in de VI nog dat hij zich altijd als eerste spits van PSV ziet dus denk het niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Olij zal wel hoog op de lijst staan, en lijkt me een goedkope (tijdelijke) oplossing.
Met het geld dat Veerman, Lang en de CL opleveren kun je ook wel 2 goede buitenspelers en een CV halen. Probleem is echter wel dat je met een TD zit die er weinig van lijkt te kunnen, dus of die ze gaat halen weet ik niet.
Denk ook niet dat Perisic, Bakayoko, Saibari, Lang en Veerman vertrekken. Tenzij er echt mega bedragen geboden gaan worden, buiten de transfervrije Perisic natuurlijk. Babadi en Land mogen ook wel eens echt minuten gaan maken, dus vertrek van Saibari of Veerman is aannemelijk.
Ben ook erg benieuwd waar ze mee aan komen, een bank met Nagalo, Luuk, Til, Driouech, Babadi en Land is geen slecht begin opzich. Al is het maar de vraag of Luuk zin heeft om 2de keus te zijn, vrees van niet.
Deze huldiging stond al weken gepland.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al mokerdruk, heeft heel Eindhoven vrij ofzo?
Wait, what? Wordt er gewerkt in Eindhoven? Daar hebben we toch expats voor gehaald?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al mokerdruk, heeft heel Eindhoven vrij ofzo?
Het Qatar van Nederland.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wait, what? Wordt er gewerkt in Eindhoven? Daar hebben we toch expats voor gehaald?
Dat is Veldhoven.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wait, what? Wordt er gewerkt in Eindhoven? Daar hebben we toch expats voor gehaald?
Je bent in de war met Helmond.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:41 schreef VEM2012 het volgende:
Wait, what? Wordt er gewerkt in Eindhoven?
Dan heeft hij er behoorlijk verstand van.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
vd Doelen vindt het KUTmuziek wat er gedraaid wordt
vd Doelen is een verstandige jongen die ver gaat komenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
vd Doelen vindt het KUTmuziek wat er gedraaid wordt
Om nou met een gitaar te gaan tokkelen op zo'n feest is ook watquote:Op maandag 19 mei 2025 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willy en Rene genot.
[..]
Dan heeft hij er behoorlijk verstand van.
Ja tegenwoordig moet het allemaal dit soort muziek zijn he? Ik heb daar gewoon niet zoveel mee.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Om nou met een gitaar te gaan tokkelen op zo'n feest is ook wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |