Die heeft wel meer gespeeld, maar vooral bij Betis Sevilla Deportivo op het 3e niveau. Lijkt me geen aankoop voor de basis dan.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Mendy die blijkbaar 5 wedstrijden heeft gespeeld in 2 seizoenen, zal ook wel een topper zijn.
Ja, daar schiet je echt niets mee op. Earnie RAUS.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die heeft wel meer gespeeld, maar vooral bij Betis Sevilla Deportivo op het 3e niveau. Lijkt me geen aankoop voor de basis dan.
Zal wel voor Jong PSV zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, daar schiet je echt niets mee op. Earnie RAUS.
Ik zou echt van Israëlische spelers afblijven momenteel, sowieso niet te happig zijn op spelers uit gebieden waar het geopolitiek gezien onrustig is.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:19 schreef RipCity het volgende:
En een joodse keeper die waarschijnlijk 2 ballen per jaar stopt met z’n lange neus.
4 miljoen is in deze tijd natuurlijk wisselgeld. Het feit dat die beste jongen er (als ik de berichten/speeltijd mag geloven) geen kut van kan is meer problematisch. Daar hebben we er de afgelopen jaren al genoeg van gehad.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:34 schreef Halcon het volgende:
Niet al te duur, maar moet wel ¤ 4 miljoen kosten...
Maar ook niet voor jong psv als ie 4 miljoen moet kosten.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die heeft wel meer gespeeld, maar vooral bij Betis Sevilla Deportivo op het 3e niveau. Lijkt me geen aankoop voor de basis dan.
PSV-target Daniel Peretz is vooral met zijn voeten uitzonderlijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 14:19 schreef RipCity het volgende:
En een joodse keeper die waarschijnlijk 2 ballen per jaar stopt met z’n lange neus.
Beetje als Jørgensen, rustig brengenquote:Op zondag 25 mei 2025 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Mendy es malísimo, el único partido que hizo bien fue contra la Fiorentina, hasta en el Betis Deportivo en 1RFEF no jugaba nada, te digo que si llegais a pagar por él, es el robo del siglo.
Vertaald vanuit het Spaans :
Mendy is verschrikkelijk, de enige wedstrijd die hij goed speelde was tegen Fiorentina, zelfs bij Betis Deportivo in 1RFEF speelde hij helemaal niet. Ik zeg je, als jullie hem hadden betaald, was het de overval van de eeuw geweest.
Ik vind dat geen wisselgeld voor PSV. En behoorlijk wat geld voor iemand die blijkbaar bankt op het 3e niveau in Spanje.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
4 miljoen is in deze tijd natuurlijk wisselgeld. Het feit dat die beste jongen er (als ik de berichten/speeltijd mag geloven) geen kut van kan is meer problematisch. Daar hebben we er de afgelopen jaren al genoeg van gehad.
Ik was die echt al helemaal vergeten.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
PSV-target Daniel Peretz is vooral met zijn voeten uitzonderlijk.
Schijnt anders te liggen verrassend genoeg.
[..]
Beetje als Jørgensen, rustig brengen
Wouw, zoekende naar de correcte schrijfwijze van zijn naam kwam ik erachter dat Jørgensen alweer 11 jaar geleden is.
quote:Op maandag 26 mei 2025 10:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat geen wisselgeld voor PSV. En behoorlijk wat geld voor iemand die blijkbaar bankt op het 3e niveau in Spanje.
Ik besteed dat dan liever aan het opwaarderen van wat contracten of het behouden van een goede speler dan het halen van een reserve van Betis Deportivo of hoe hun B-team dan ook heet.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
4 miljoen is echt peanuts, het is geen 1990 meer natuurlijk. Dat is 1 jaarsalaris voor je beste speler.
PSV heeft een reputatie van behoorlijk wat knaken neerleggen voor buitenspelers/middenvelders/spitsen, misschien wordt het tijd om datzelfde ook eens te doen voor verdedigers. Wat mij dan wel weer zorgen baart is dat je nu al niet veel verder komt dan Itakura (voor het 5de seizoen op rij ongeveer) en een uitgerangeerde derdedivisionist uit Spanje.
Zeker, juist daar is PSV in verdedigend opzicht ontzetten nalatig in. Het is natuurlijk krankzinnig als je de verdedigende 'aanwinsten' van de afgelopen 10 jaar even op een rijtje zet. Volgens mij moet je echt terug naar Hector Moreno om bij een enigszins fatsoenlijke CV uit te komen.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik besteed dat dan liever aan het opwaarderen van wat contracten of het behouden van een goede speler dan het halen van een reserve van Betis Deportivo of hoe hun B-team dan ook heet.
Veel geld uitgeven is ook weer geen garantie op succes. Zie bijvoorbeeld Baumgartl. Je zult toch een beetje moeten scouten.
Sindsdien is het niet veel meer inderdaad met "pareltjes" als Baumgartl, Ramalho, Schwaab, Sainsbury, Viergever... misschien vergeet ik er nog één of twee.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zeker, juist daar is PSV in verdedigend opzicht ontzetten nalatig in. Het is natuurlijk krankzinnig als je de verdedigende 'aanwinsten' van de afgelopen 10 jaar even op een rijtje zet. Volgens mij moet je echt terug naar Hector Moreno om bij een enigszins fatsoenlijke CV uit te komen.
Met zo'n onbekende naam komen valt toch juist onder scouten? Moet je alleen hopen dat het scoutingsrapport ergens op gebaseerd is.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik besteed dat dan liever aan het opwaarderen van wat contracten of het behouden van een goede speler dan het halen van een reserve van Betis Deportivo of hoe hun B-team dan ook heet.
Veel geld uitgeven is ook weer geen garantie op succes. Zie bijvoorbeeld Baumgartl. Je zult toch een beetje moeten scouten.
De verdediging is inderdaad altijd de sluitpost van de begroting en er lijkt ook altijd de minste haast bij.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV heeft een reputatie van behoorlijk wat knaken neerleggen voor buitenspelers/middenvelders/spitsen, misschien wordt het tijd om datzelfde ook eens te doen voor verdedigers. Wat mij dan wel weer zorgen baart is dat je nu al niet veel verder komt dan Itakura (voor het 5de seizoen op rij ongeveer) en een uitgerangeerde derdedivisionist uit Spanje.
Aanvallend hebben ze altijd zulke leuke spelers (Perreiro, Tillman etc) maar verdedigend is het echt zó ontzettend zoutloos wat ze telkens weer uit de hoge hoed toveren.. Ajax haalt per ongeluk nog wel eens zo'n Tagliafico/Martinez op, waar zijn die bij ons? Feyenoord haalde met Hancko en zelfs met Trauner toch ook wel wat kwaliteit in huis. Wij halen dan Schwaab en Baumgartlquote:Op maandag 26 mei 2025 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De verdediging is inderdaad altijd de sluitpost van de begroting en er lijkt ook altijd de minste haast bij.
Houdt het wel spannend, je zit nooit helemaal rustig op je stoel.
Ja, ik had moeten zeggen "goed scouten".quote:Op maandag 26 mei 2025 11:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Met zo'n onbekende naam komen valt toch juist onder scouten? Moet je alleen hopen dat het scoutingsrapport ergens op gebaseerd is.
Nou hebben wij ook aardige spelers gehad (Dest, Angelino, Boscagli bijv.) het is alleen niet vaak dat die overlappen qua tijdframe of piek, of ze zijn gehuurd. En het zijn er veels te weinig natuurlijk, je zag vorig jaar dat het tegelijkertijd (fit) hebben van Boscagli, Dest en ook Teze een groot verschil maakte. Zelfs Bruma en Rekik samen waren niet slecht.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Aanvallend hebben ze altijd zulke leuke spelers (Perreiro, Tillman etc) maar verdedigend is het echt zó ontzettend zoutloos wat ze telkens weer uit de hoge hoed toveren.. Ajax haalt per ongeluk nog wel eens zo'n Tagliafico/Martinez op, waar zijn die bij ons? Feyenoord haalde met Hancko en zelfs met Trauner toch ook wel wat kwaliteit in huis. Wij halen dan Schwaab en Baumgartl
Nee, ik blijf erbij dat Bosz een standbeeld verdient voor het feit dat hij zo lang goed voetbal heeft kunnen spelen met Ledezma en Dams op de backs. Dat is echt niveau de Graafschap en dan schat ik het nog hoog in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |