Makkelijk derde.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Feyenoord niet de achterstand goed maakt, vrees ik dat we verder gaan achterlopen op Ajax en PSV
F1 kijken, dan ben je echt een ei.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:06 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer pittige mening over "mensen" die naar F1 kijken
Dit geeft me hoopquote:Op zondag 18 mei 2025 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zie geen sparta geen goal maken
dit lijkt me wel gespeeld
Ei.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:09 schreef Viesdik het volgende:
Joden dit weekend 2 keer op de 2e plaats![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoals het hoort
je kan op 2 monitoren 4 schermpjes maken of zelfs meerquote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 15:11 schreef bbuddybb het volgende:
Ajacieden die denken dat Sparta heeft gescoord.!
Debielen.
Yepquote:Op zondag 18 mei 2025 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je kan op 2 monitoren 4 schermpjes maken of zelfs meer
Tja, dat krijg je als "de andere club" belangrijker is voor de "supporters" dan de eigen clubquote:Op zondag 18 mei 2025 15:12 schreef Makamba_ het volgende:
Op je telefoon een andere wedstrijd kijken in het stadion, bijzonder.
Ook bijzonder als je afhankelijk bent van een andere wedstrijd?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:12 schreef Makamba_ het volgende:
Op je telefoon een andere wedstrijd kijken in het stadion, bijzonder.
Gewoon weer zo'n draver die af en toe een goal maakt. Ik zie verder weinig progressie.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, die Bakayoko kan er ook niet veel van
vanavond naar de hartmonitor kijken van menig ajakkerquote:Op zondag 18 mei 2025 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je kan op 2 monitoren 4 schermpjes maken of zelfs meer
Dan krijg je het nieuws toch vanzelf binnen? Of je het live ziet maakt daar geen verschil.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook bijzonder als je afhankelijk bent van een andere wedstrijd?
Misschien wel moeten. iig met meer dan 1 goal verschilquote:Op zondag 18 mei 2025 15:13 schreef Slobeend het volgende:
Gevoelsmatig had PSV al 0-5 voor kunnen staan.
Laat die mensen lekker plezier hebben zegquote:Op zondag 18 mei 2025 15:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan krijg je het nieuws toch vanzelf binnen? Of je het live ziet maakt daar geen verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |