Kan je ook niet met iets duns de lade in en dan proberen om iets te verschuiven, vaak is het een dingetje wat het tegenhoudtquote:Op zondag 18 mei 2025 16:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zit bomvol die lade helaas.
Enige wat ik kan bedenken is alles eruit behalve die lade en laten ontdooien.
Al gedaan. Zit er nog een of ander rekje tussen de lades die ik niet los krijg want die zit helemaal vast gevroren.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:38 schreef Lovely het volgende:
Zit er een la boven dan die er eerst even uit halen.
Hmm dat is een idee, ik ga even pielen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook niet met iets duns de lade in en dan proberen om iets te verschuiven, vaak is het een dingetje wat het tegenhoudt
daar even iets van warme doeken opleggenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al gedaan. Zit er nog een of ander rekje tussen de lades die ik niet los krijg want die zit helemaal vast gevroren.
Doe ik niet aan.quote:
Het bestaat wel als echte pasta, maar ziet er anders uit.quote:
Dan maar alles ontdooien en de maaltijden in de koelkast leggenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al gedaan. Zit er nog een of ander rekje tussen de lades die ik niet los krijg want die zit helemaal vast gevroren.
Ja net gepield is er nog een stuk afgebroken.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan maar alles ontdooien en de maaltijden in de koelkast leggen
Over 2 weken weten we welke gestoorde bolkers er allemaal tegenover de vetluikjes de piano aan het missen warenquote:Op zondag 18 mei 2025 11:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben gelezen over ons plan en besloten uit voorzorg dat ding weg te halen natuurlijk. Die zijn bang dat de hele hal vol zit met gestoorde bolkers.![]()
Nu huilend op bed vermoed ik.quote:
Ajax geen landskampioen.quote:
Heb je gelezen GG er wordt in DM over mijn prive geluldquote:
En van wie denk je dat ik het heb gehoord. Wie houdt hier in dts een schriftje bij.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gelezen GG er wordt in DM over mijn prive geluld![]()
Zijn er nu twee met heul veul min puntjes kan je ik zeggen
Geloof nooit dat GG dat heeft gezegd.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:07 schreef aeque het volgende:
[..]
En van wie denk je dat ik het heb gehoord. Wie houdt hier in dts een schriftje bij.
Hij zei ook niks maar stuurde een foto van het schriftje.quote:
Dat is het zelfde, of je typt het of je hebt het geschreven en maakt er een foto van die dan in DM gooitquote:Op zondag 18 mei 2025 17:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zei ook niks maar stuurde een foto van het schriftje.
quote:Op zondag 18 mei 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het zelfde, of je typt het of je hebt het geschreven en maakt er een foto van die dan in DM gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |