quote:
quote:
Ligt eraan welk bolken het is.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat is ook niet lief om iemand te bolken
Maar dat is wel het spelquote:Op zondag 18 mei 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat is ook niet lief om iemand te bolken
Daar waar het over gaat was het geen leuke bolkquote:
Niet?quote:
hij zal maar wegrollenquote:
Liegbeest, dat was om 11 uur en je was nergens te bekennen.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Zo ben weer thuis, lange reis naar boom 3 en nog eens voor niets ook
Dat die languit gaat en de pisstraal zo over zijn gezicht heen gaatquote:
Heb je al eerder een berichtje gedaan dat ik stond te wachten tussen boom 2 en 3quote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Liegbeest, dat was om 11 uur en je was nergens te bekennen.
Ik heb niks in mijn dmquote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al eerder een berichtje gedaan dat ik stond te wachten tussen boom 2 en 3
Ik heb in dts gezegd dat ik onderweg was even zoeken geen dm gestuurdquote:
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet je alleen als je even gaat kijken.
quote:
Ja zeg, niet iedereen hoeft dat te zien dus ik ging er niet vanuit dat je het hier neer ging zetten. Eigen schuld dus.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb in dts gezegd dat ik onderweg was even zoeken geen dm gestuurd
quote:Op zondag 18 mei 2025 15:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja zeg, niet iedereen hoeft dat te zien dus ik ging er niet vanuit dat je het hier neer ging zetten. Eigen schuld dus.
Ja waar was jequote:Op zondag 18 mei 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar was je nu heb drie kwartier tussen boo 2 en 3 gestaan
Iedereen was er getuige van gisteren dat wij die afspraak maakte dus geen smoesjesquote:Op zondag 18 mei 2025 15:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja zeg, niet iedereen hoeft dat te zien dus ik ging er niet vanuit dat je het hier neer ging zetten. Eigen schuld dus.
Ik zat op het bankje naast boom 3. Dus heb je niet goed genoeg gekeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |