quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of dat je kaneel op je eten strooit en denkt dat het nootmuskaat is. (niet mijn actie)
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan een bij in je onderbroek vinden.
?????quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan een bij in je onderbroek vinden.
Moet je dat steeds opnieuw aanvragen?quote:
Oh top, als ik appelmoes tekort kom, dan kom er eentje bij je lenen.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook altijd in de koelkast liggen
ja afgelopen maanden was op een studenten visum en die is nu afgelopen dus moet weer een ander visum aanvragen jaquote:Op zondag 18 mei 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je dat steeds opnieuw aanvragen?
Je woont toch in Thailand?
Zet Crocket's Theme opquote:Op zondag 18 mei 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mond vol appelmoes en dan je lievelingsliedje hardop meezingen.
Doe eens normaal US.quote:
Denk dat dat wel een 'betere' vergissing is dan andersomquote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of dat je kaneel op je eten strooit en denkt dat het nootmuskaat is. (niet mijn actie)
Gewoon verdwaald.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat deed die bij daar anders dan denk je?
Ja, weet ik niet, want ik was het niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat dat wel een 'betere' vergissing is dan andersom
Als het Jan Biggel is ga ik met Kree meedrinken op de zondagochtend.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De kerk gaat af, misschien is er iemand overleden.
Dit weet US vast welquote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
hoe heet die ene blonde volkszanger ook weer die zo bekend werd doordat hij op het strand zong? Met al die tattoo's?
O werkt dat zo. Je kan daar niet gewoon een visum aanvragen om te wonen voor vast?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja afgelopen maanden was op een studenten visum en die is nu afgelopen dus moet weer een ander visum aanvragen ja
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het Jan Biggel is ga ik met Kree meedrinken op de zondagochtend.
Is niet mijn muziek johquote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
hoe heet die ene blonde volkszanger ook weer die zo bekend werd doordat hij op het strand zong? Met al die tattoo's?
nopesquote:Op zondag 18 mei 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O werkt dat zo. Je kan daar niet gewoon een visum aanvragen om te wonen voor vast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |