Hij zou nooit zoiets Flikken.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:52 schreef raptorix het volgende:
Ik zou deze viespeuk eens vragen waar die rond die tijd was!
[ afbeelding ]
Vledder is niet 'getint'quote:Op zondag 18 mei 2025 09:52 schreef raptorix het volgende:
Ik zou deze viespeuk eens vragen waar die rond die tijd was!
[ afbeelding ]
Eens, al zijn er natuurlijk tig redenen te bedenken waarom dit stukje zo warrig overkomt.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een vreemd verhaal, een man EN en vrouw verdacht van verkrachting, en de tijd is ook zo ruim, tussen 22.30 en 0.00 uur.
De locatie is ook niet bepaald afgelegen en rustig.
Dat zou wel een blunder zijn van de schrijver van het artikel.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Die vrouw wordt nergens anders genoemd dan alleen in dat artikel. Ik vraag mij dan ook af of ze per ongeluk het slachtoffer beschreven hebben ipv een mogelijke mededader.
Bijzondere fout dan, eerst in het artikel zelf en vervolgens nog eens bij de omschrijving.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Die vrouw wordt nergens anders genoemd dan alleen in dat artikel. Ik vraag mij dan ook af of ze per ongeluk het slachtoffer beschreven hebben ipv een mogelijke mededader.
https://www.burgernet.nl/gemeente/Nederland/Maastrichtquote:Op zondag 18 mei 2025 12:31 schreef Kim-Holland het volgende:
Deze komt van Burgernet? Kan iemand dat checken want ik heb die app niet. Via de site zelf kan ik niks vinden.
[ afbeelding ]
Wat een wazig gedoe.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.burgernet.nl/gemeente/Nederland/Maastricht
Staat niks
Ik denk dat ik het al weet, waarschijnlijk heeft de politie een oproep gedaan (volgens L1), maar heeft men blind geconcludeerd dat het een burgernet oproep was. Een andere optie is dat het wellicht ingetrokken is, bijvoorbeeld omdat het vals bleek.quote:
De meeste cameras, en zeker die van de politie nemen niet op, die zijn er om overzicht te houden.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:46 schreef Chadi het volgende:
Zoveel camera's tegenwoordig en niet eens beeld van deze bloedhond
Geschreven door de verdachte zelf?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:31 schreef Kim-Holland het volgende:
Deze komt van Burgernet? Kan iemand dat checken want ik heb die app niet. Via de site zelf kan ik niks vinden.
[ afbeelding ]
Dat is toch jammer. Maar je kan straks met AI hopelijk real time situaties herkennen en dan daar agenten op wijzen.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
De meeste cameras, en zeker die van de politie nemen niet op, die zijn er om overzicht te houden.
Dat kan al, een oud-collega van mij werkt bij een startup die dat doen:quote:Op zondag 18 mei 2025 12:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is toch jammer. Maar je kan straks met AI hopelijk real time situaties herkennen en dan daar agenten op wijzen.
Op de site van politie staat ook niks over deze vermeende verkrachting of dat ze iemand zoeken.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet, waarschijnlijk heeft de politie een oproep gedaan (volgens L1), maar heeft men blind geconcludeerd dat het een burgernet oproep was. Een andere optie is dat het wellicht ingetrokken is, bijvoorbeeld omdat het vals bleek.
Waarom zijn bij de man en vrouw de signalementen precies andersom?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even gezocht; Een Burgernetactie wordt meestal na een uur beëindigd. De kans dat na een uur nog deelnemers bellen is heel klein.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al weet, waarschijnlijk heeft de politie een oproep gedaan (volgens L1), maar heeft men blind geconcludeerd dat het een burgernet oproep was. Een andere optie is dat het wellicht ingetrokken is, bijvoorbeeld omdat het vals bleek.
quote:Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom zijn bij de man en vrouw de signalementen precies andersom?
Haha inderdaad, de volgorde. Was mij nog niet eens opgevallen. Misschien om zijn huidskleur niet tot zijn belangrijkste kenmerk te maken.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom zijn bij de man en vrouw de signalementen precies andersom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |