Nee geen rubberen ballen. Van mijn pa gekregen gisteren, die haalde ze bij de slager.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van die kant en klare rubber ballen
De frietjes zijn hier al voorgebakken voor vanavond
Voor de salade is alles al gesneden
Dat zongen wij altijd met carnavalquote:Op zondag 18 mei 2025 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben zo blij, ik ben zo blij, dat mijn reet van achter zit en niet van opzij
O datis wel lekker, vind die kant en klare van de supermarkt in die plasticzakjes nooit te pruimenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee geen rubberen ballen. Van mijn pa gekregen gisteren, die haalde ze bij de slager.
Zal je vast wel ergens gehoord hebbenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja geen idee hoe ik er nu weer op kom
Ga ik van uitquote:
Misschien een weekend wat doen met vrienden?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga ik van uit
Onze bolk koning is nog steeds nergens te bekennen. Begin me een beetje zorgen te maken...
Als hij er over een half uur nog niet is ga ik bellenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een weekend wat doen met vrienden?
En anders 112 maar bellen
Ja dat moet je zeker doen. twee dagen geen bolk gezet is niet normaalquote:Op zondag 18 mei 2025 12:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als hij er over een half uur nog niet is ga ik bellen
Even op mijn aftelkalender kijken. 23 nogquote:Op zondag 18 mei 2025 13:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Inie
Hoeveel nachtjes slapen nog?
Drie weekjes en een beetjequote:Op zondag 18 mei 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Even op mijn aftelkalender kijken. 23 nog
Ja maar het is maar kort int vergelijking dat je tijd hebt met Ambar straks.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beste vriend noemde de hond mijn grootste test voor geduld ever
Mand was er al weken geleden. Ik heb gisteren nog een lijstje gemaakt met extra dingenquote:Op zondag 18 mei 2025 13:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar het is maar kort int vergelijking dat je tijd hebt met Ambar straks.
Heb je alles al klaar? Een mand of kussen of zo?
quote:
Drink en etensbak?quote:Op zondag 18 mei 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]ja meer dan genoeg
En eten, snacks, poepzakjes.
Die staan op het lijstje, want die waren de vorige keer dat ik in de dierenwinkel waren opquote:
Ik was er gewoon hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar was je nu heb drie kwartier tussen boo 2 en 3 gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |