Uiteindelijk is 90% gewoon het lied en 10% startplek en niet vals zingen en staging.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Cornald denkt dus dat het aan de startplek van Claude ligt. Geen woord over de kritiek op het optreden.
Oostenrijk en Israel zijn 1 en 2. 100x erger.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als dat derde kan worden wat had Joost dan gehaald.
Vrouwen krijgen dat over het algemeen niet toch?quote:Op zondag 18 mei 2025 01:03 schreef spapaars het volgende:
Krijgen we dat lied van die Oostenrijker die nooit de baard in de stem heeft gekregen.
Nee die was niet door naar de finalequote:Op zondag 18 mei 2025 01:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ongeveer net zo goed als Sieneke met haar draaiorgel
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 00:58 schreef Cirilico het volgende:
Hahahahah Zwitserland nul punten. Wederom, ik zei het. Verschrikkelijk en hartstikke saai. Niks aan. Grapjassen bij de jury.
quote:Op zondag 18 mei 2025 01:01 schreef Cirilico het volgende:
Geen Israhel gelukkig.
Zullen wij volgend jaar ook opera sturen? Francis of die Antilliaanse operazangeres.
Het concept van bookmakers is dat ze evenveel winst willen maken bij eender welke uitkomst. Als er veel mensen ergens op inzetten dan daalt de notering, zodat in dit geval andere landen aantrekkelijker worden om op in te zetten, zodat er onder aan de streep geen risico is en een zekere winst. Dat zal bij een groot evenement als dit prima in balans zijn. Daarom is het ook niet meer dan een aardige indicatie en onzin dat de Cornaldjes Maas doen alsof ze er totaal naast zaten ofzo.quote:
Was gezellig en Estlandquote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef Ama het volgende:
Nou ik ben er klaar mee. Was gezellig jongens en meiden en ik zie jullie volgend jaar weer.![]()
Bedankt weer voor drie leuke avonden.
Alsof hij een jaar lang zichzelf heeft laten hoereren in extreem freaky scenes?quote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef yvonne het volgende:
Nou gelukkig ziet ie er volgend jaar net zo uit als Nemo nu.
Ja dat viel mij ook een beetje tegen maar Joost was wel de reden voor zijn deelname.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft hij voor Joost gedaan dan? Heb 0 statement gezien van hem. Laat je vrienden maar in de steek
Hij heeft dus niks 'voor joost' gedaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook een beetje tegen maar Joost was wel de reden voor zijn deelname.
Wat ga je zelf opzetten ter vervanging?quote:Op zondag 18 mei 2025 01:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nou, dat nummer hoef ik nog niet een keer te horen.
Nou ja als je als halfzachte kerel in een jurkje gaat staan zingen en dansen in Gaza ben je binnen drie seconden dood.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen gaat de tekst over de aanslag, net zoals ze vorig jaar zo'n nummer ingezonden hadden maar toen moest er een andere tekst komen.
Ze maken het flink politiek beladen in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |