Ik zie gelijk die meme voor me.quote:
ja doe ook beetje wat ok heb hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik niet vrij ben
Minus de kruiden, want het is al lekker genoeg van zichzelf.
Tosti's zijn ook altijd goed en vaak wel snelquote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ook beetje wat ok heb hoor.
voor werkdagen is het bij mij meer snel ff bolletjes smeren en wat Joomla of salade dingetjes smeer bedoel ik hoe heet het erop.
of zoiets, doe er iig niet teveel moeite over want moet snel altijd.
Visum vooor wat?quote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
was weer verder met mijn visum aanvraag. MOet je je adres invullen waar je verblijft
Maar ik heb 3 adressen en maar 2 invul opties.![]()
Dus hulp gevraagd in de fb group maar maar moet je bericht eerst worden goed gekeurd![]()
Maar goed het is zondag en op zondag werken ze toch niet
is dat naar Usa dan bitterbal? kweet niet maar volg wat van die vloggers met vluchten enzo?quote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
was weer verder met mijn visum aanvraag. MOet je je adres invullen waar je verblijft
Dus hulp gevraagd in de fb group maar maar moet je bericht eerst worden goed gekeurd![]()
Sneller Kirby'en.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tosti's zijn ook altijd goed en vaak wel snel
En waarom moet het snel?
Je hoeft niet je hele vastgoedportefeuille in te vullen natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
Ga je nooit meer op een boot hierna?quote:Op zondag 18 mei 2025 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Tas inpakken en dan nog een paar uur wachten voordat we eraf mogenOp naar huus vandaag!
ik zou dan zo lomp zijn om het er maar naast nog ff te zetten,. LOL. maar weet niet of dat wel officieel goed is.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft niet je hele vastgoedportefeuille in te vullen natuurlijk.
Ja dat. Wie kijkt die poppenkast nou joh. Gelukkig een leuk feestje gehad gisteravond/vannacht dus nu brak.quote:
naja nog niet om het liedje. maar evsf is politiek ook wel beetje rjgged. maargoed wil het daar neit over hebben meer.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat. Wie kijkt die poppenkast nou joh. Gelukkig een leuk feestje gehad gisteravond/vannacht dus nu brak.
Wel grappig eigenlijk om te lezen dat Israël gewonnen heeft bij het publiek
ik keekquote:Op zondag 18 mei 2025 08:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat. Wie kijkt die poppenkast nou joh. Gelukkig een leuk feestje gehad gisteravond/vannacht dus nu brak.
Wel grappig eigenlijk om te lezen dat Israël gewonnen heeft bij het publiek
Doen dan.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:02 schreef kree het volgende:
ik wil ook wel eens keertje reizen. want ben Europa niet uit geweest aantal jaar.
Ga jij met hem mee?quote:
ja nouja hoe meer ik er zelf naar toe kijk. ik wil beetje samen met iemand. enne weet groep reizen en die staan echt wel in het idee. maarja mss krijg ik nog iemand mee ff voor samen.quote:
moet zeggen ben denk ik ok reispartner. en snurk niet onwijs zeggen ze.... LOLquote:
nee thailandquote:Op zondag 18 mei 2025 08:49 schreef kree het volgende:
[..]
is dat naar Usa dan bitterbal? kweet niet maar volg wat van die vloggers met vluchten enzo?
is dat zo moeilijk?
Matchquote:Op zondag 18 mei 2025 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen ben denk ik ok reispartner. en snurk niet onwijs zeggen ze.... LOL
Zoveel ruimte is er idd nietquote:Op zondag 18 mei 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft niet je hele vastgoedportefeuille in te vullen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |