quote:Op zondag 18 mei 2025 08:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet van het zoete beleg. Daarom nu broodje met kaas.
MOrguh Stigquote:
je kan het slechter treffenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:27 schreef Recce het volgende:
[..]
En wij in het oosten hebben er niet eens een. We zijn afhankelijk van de Duitsers.
Dotje schatjequote:
Gebruikersnaam!quote:
Hou ook niet van zoet op brood hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet van het zoete beleg. Daarom nu broodje met kaas.
als ik vrij ben doe ik wel gebakken eitje met beetje spek enzo en zooitje kruiden eropquote:Op zondag 18 mei 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou ook niet van zoet op brood hoor.
Kaas of ham is lekker, maar meestal kaas
klinkt als dat ik mijn zomerjasje wel weer ff weg kan leggen dus voor werk?quote:
Dat is ook lekker, heb ik vrijdag avond gedaan. Had geen zin in koken dus ontbijtspek bakken ei er op en een plak kaas er boven op, lekker hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
als ik vrij ben doe ik wel gebakken eitje met beetje spek enzo en zooitje kruiden erop
quote:Op zondag 18 mei 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, heb ik vrijdag avond gedaan. Had geen zin in koken dus ontbijtspek bakken ei er op en een plak kaas er boven op, lekker hoor.
Dat doe ik ook als ik niet vrij benquote:Op zondag 18 mei 2025 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
als ik vrij ben doe ik wel gebakken eitje met beetje spek enzo en zooitje kruiden erop
prima temperatuurtje om even uit te waaien op het strandquote:Op zondag 18 mei 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
donderdag 14 graden
maar binnen blijven die dag
Ja heel af en toe heb ik daar zin in. Meestal bak ik zonder spek. Maar het is wel hel erg lekker als het er wel in zitquote:
kan ook met 30 gradenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
prima temperatuurtje om even uit te waaien op het strand
30 gradenquote:
ZIt de vakantie er weer op. ALvast een fijne en veilige thuisreisquote:Op zondag 18 mei 2025 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Tas inpakken en dan nog een paar uur wachten voordat we eraf mogenOp naar huus vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |