De ECWMF daarentegen zit op een meer realistische 20/22 graden, althans hier in het zuidoosten.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
De GFS oper blijft stug volhouden en gaat voor een zomers, maar ook benauwd weekend volgende week
Omstandigheden voor terreurbuien zijn op zondag bijna perfect, maar het belangrijkste ontbreekt nog: een trigger. In Frankrijk zijn vergelijkbare omstandigheden, maar dan met iets meer CAPE en iets minder wind, en GFS laat daar een bui ontstaan die ook meteen uitgroeit tot een monster.
De meerderheid van de GFS leden gaat ook voor meer gematigd weer, maar het is interessant dat het nu al 3 dagen aanhoudt.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:53 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
De ECWMF daarentegen zit op een meer realistische 20/22 graden, althans hier in het zuidoosten.
En maart was ook al kurkdroogquote:Op zondag 25 mei 2025 11:26 schreef Faraday01 het volgende:
Gisteren is bijna evenveel regen geval als in heel april en mei tot gisteren samen. En dan nog is het slechts een fractie van wat gemiddeld is.
Goh, wat een ontzettende verassing weer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
In de nieuwe run alweer verdreven richting het oosten @:Haags
Lang leve de GFS operquote:
Ik ga hier niet mee akkoordquote:Op zondag 25 mei 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
En ja hoor, de 12Z run houdt het vol
Alleen de windschering is eruit nu.
En dat alleen, er gaan nu meer en meer leden mee met de gekkigheid. Iet giet oan!
@:Geschiedskundige zal vast al behoorlijk zitten te zweten nu.
Ja die sneeuw heb ik besteld hoor, maar wel pas voor na de herfst.quote:Op zondag 25 mei 2025 23:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Opbokken met die hitte!
Maar ook opbokke met deze rottige nattigheid, doe maar gewoon in de late avond en nacht! Ben nu alweer klaar met dit Nederlandse weer, terug naar de winter
Ja daar hebben we nu niks aan, die bestelling kan me reet kussen! Ik geef 10k voor spoedverzending!quote:Op zondag 25 mei 2025 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die sneeuw heb ik besteld hoor, maar wel pas voor na de herfst.
Nu door naar de zomer.![]()
Moet zeggen dat ik het helemaal met je eens benquote:Op zondag 25 mei 2025 23:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Opbokken met die hitte!
Maar ook opbokke met deze rottige nattigheid, doe maar gewoon in de late avond en nacht! Ben nu alweer klaar met dit Nederlandse weer, terug naar de winter
Anneke is het ook gelukt, dus why not, go for it!quote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het helemaal met je eens ben![]()
Dit klimaat type sucks! In egypte goede verhouding luchtvochtigheid geen gezeik met mijn lijf en jahoor..het begint weer thuis..denk serieus aan emigreren alleen al voor mijn gezondheid!
Sowieso draait de wind naar meer zw richting, dus meer vochtquote:Op maandag 26 mei 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna alle GFS leden doen mee inmiddels, ook het Europese model begint te draaien. We gaan los
Het wordt wel echt walgelijk benauwd zaterdag
quote:Op maandag 26 mei 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna alle GFS leden doen mee inmiddels, ook het Europese model begint te draaien. We gaan los
Het wordt wel echt walgelijk benauwd zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |