Oh ja dat voel ik ook maar als de KKD uitdagers niet beter zijn dan is het maar zo toch?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze het hele spel gaan winnen. Op basis van vandaag zou een gelijkspel wel terecht zijn, maar op basis van het Eredivisieseizoen hoort Willem II te degraderen.
Dan moeten ze Willem II maar verslaan. Anders verdienen ze het niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze het hele spel gaan winnen. Op basis van vandaag zou een gelijkspel wel terecht zijn, maar op basis van het Eredivisieseizoen hoort Willem II te degraderen.
Op zich wel, maar aan de andere kant is het niet zo dat een Dordt of Cambuur of De Graafschap op dit moment meer toevoegt aan de eredivisie dan Willem II.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar je tv en kijk naar Dordt zijn stadion en mogelijkheden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op zich wel, maar aan de andere kant is het niet zo dat een Dordt of Cambuur of De Graafschap op dit moment meer toevoegt aan de eredivisie dan Willem II.
Nee, dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar je tv en kijk naar Dordt zijn stadion en mogelijkheden.
Edit: als ze het halen gun ik het ze overigens van harte. Zowaar echt gras!
Willem II was wel heel zwaar onder peil. De eerste seizoenshelft blijft voer voor wetenschappers, hoe ze daar zoveel punten hebben kunnen pakken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op zich wel, maar aan de andere kant is het niet zo dat een Dordt of Cambuur of De Graafschap op dit moment meer toevoegt aan de eredivisie dan Willem II.
Hoe ze de punten hebben gepakt tegen PSV en Feyenoord was ook ongekend. Aan mazzel hebben ze geen gebrek gehad dit seizoen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Willem II was wel heel zwaar onder peil. De eerste seizoenshelft blijft voer voor wetenschappers, hoe ze daar zoveel punten hebben kunnen pakken.
Stelligheden in de play-offs lijken me niet verstandig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe ze de punten hebben gepakt tegen PSV en Feyenoord was ook ongekend. Aan mazzel hebben ze geen gebrek gehad dit seizoen.
En daarom blijven ze er ook in.
Klopt. Ik hoop in ieder geval dat ze nog KNOTSGEK worden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stelligheden in de play-offs lijken me niet verstandig.
Tegen PSV was het eigenlijk wel verdiend. Dat was de slechtste wedstrijd van PSV.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe ze de punten hebben gepakt tegen PSV en Feyenoord was ook ongekend. Aan mazzel hebben ze geen gebrek gehad dit seizoen.
En daarom blijven ze er ook in.
De drie clubs die er nog verder in zitten hebben zeker niet meer potentie neequote:Op woensdag 21 mei 2025 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zo'n probleem met een jaartje Den Bosch of Telstar, gewoon voor de afwisseling.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De drie clubs die er nog verder in zitten hebben zeker niet meer potentie nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |