1 van de stagiairs dus. Klinkt als een droomstage!quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg zoekt, kan je me in twee/drie weken DEDB horen.
Ik haal Ringo Meerveld en Jizz Hornkamp altijd door elkaar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ringo Meerveld, van iemand anders zou het niet komen.
Leuk spelertje, maar die moet nog wel echt vlieguren maken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Slory nog de hele wedstrijd niet gezien.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk spelertje, maar die moet nog wel echt vlieguren maken.
Slechter dan Den Bosch - Telstar kan het niet zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:09 schreef fetX het volgende:
Nu had ik niet echt hoge verwachtingen, maar christus wat is dit matig.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Slechter dan Den Bosch - Telstar kan het niet zijn.
Ze verdienen op z’n minst een gelijkspelletje.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dit zie krijg ik toch het gevoel dat Willem II het op individuele klasse gaat redden. Zou absoluut onverdiend zijn trouwens.
Wat @fetX zegt, waarom niet terecht? Het gelijkspel dan.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dit zie krijg ik toch het gevoel dat Willem II het op individuele klasse gaat redden. Zou absoluut onverdiend zijn trouwens.
Ik bedoel dat ze het hele spel gaan winnen. Op basis van vandaag zou een gelijkspel wel terecht zijn, maar op basis van het Eredivisieseizoen hoort Willem II te degraderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat @:fetx zegt, waarom niet terecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |