Ik wist op die leeftijd nog niet eens hoe je Nederlands moest schrijven, laat staan dat ik oudere mannen kon appen.quote:
Tja, een aantal post boven die van jou werd benadrukt hoe een onschuldig iemand schuldig gemaakt kan worden. Prachtig voorbeeld geef je hier van hoe het werkt dat iemand zonder enige vorm van bewijs dus domweg tot totaal schuldig verklaart wordt.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit topic vaart naar de richting dat Freek het slachtoffer is. Vreemd.
En wie moet Freek in de gaten gaan houden?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:18 schreef 215 het volgende:
[..]
Tja, een aantal post boven die van jou werd benadrukt hoe een onschuldig iemand schuldig gemaakt kan worden. Prachtig voorbeeld geef je hier van hoe het werkt dat iemand zonder enige vorm van bewijs dus domweg tot totaal schuldig verklaart wordt.
Misschien moet je eens iets aan zelfreflectie gaan doen.
inb4: Ik beweer dus niet niet dat Freek niet in de gaten gehouden moet worden maar dat is totaal iets anders dan iemand veroordelen.
Gezien zijn verleden zal de reclassering daar al een plan voor hebben, uitgevoerd door hun zelf in combinatie met een wijkagent waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wie moet Freek in de gaten gaan houden?
Je bent er maar druk mee, kunnen ze jou niet als bewaker op Freek zetten? Tijd zat blijkbaar.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:00 schreef 215 het volgende:
[..]
Gezien zijn verleden zal de reclassering daar al een plan voor hebben, uitgevoerd door hun zelf in combinatie met een wijkagent waarschijnlijk.
Maar heb je deze keer ook de niet kleine lettertjes gelezen?
Ja, ik zal geen tijd meer aan je verspillen. Iets met vooral afleiden van het onderwerp.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee, kunnen ze jou niet als bewaker op Freek zetten? Tijd zat blijkbaar.
Het heeft er in elk geval mede toe bijgedragen dat het onderwijs gefeminiseerd is de laatste decennia. Vroeger was de verhouding M/V nog 50-50.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet maar wel alsof mannen daarin slachtoffer zijn. Alsof valse beschuldigingen zo’n groot probleem zijn dat mannen maar niet in het onderwijs of op de BSO gaan werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |