SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: DP was er eerst.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:29 schreef AnneX het volgende:
Gut, meld ik mij als eerste, belabberd en wel.
In ieder geval gedoucht’d enzo.
Precies op tijd voor een pakje van aeg: het borsteltje om de condensator te reinigen.
Effect: nadaIk dacht hooikoorts maar het hele huis hier nu besmetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: DP was er eerst.![]()
La derecha oprime, la izquierda libera
coll heeft opgehangen, doen we meestal niet, maar ik zei al OPHANGEN en melding maken, hij ging schreeuwend uit zijn dak terwijl ze niet eens goed wist waar ie voor belde.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Bah zo’n dag @:blues En jullie zijn natuurlijk te professioneel en te aardig om niet agressief terug te doen.
Even fijn nieuws dan, ik had vandaag een afspraak met een hele aardige man, maar nergens stond waarvoor.
Bleek dat hij toestemming heeft om zijn gezin over te laten komen. Over een paar maanden ziet hij z’n vrouw en oudste dochter voor het eerst in ruim 4 jaar weer en ziet hij z’n jongste dochter voor het eerst. Ook kunnen ze eindelijk samen verdriet hebben over hun overleden zoon.
Maar ik ben zo blij voor hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het, want we zijn haske geduldig en liefquote:Op maandag 19 mei 2025 15:20 schreef Clubsoda het volgende:
Onze secretaresse mopperde vanochtend ook al dat ieder telefoontje onvriendelijk en raar was vandaag. Er hangt iets in de lucht blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2025 15:49 schreef Blues het volgende:
Maar!Oeh, daar zou ik ook veel moeite mee hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik dacht het al eerder gehoord te hebben van haar, dit soort opmerkingen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, daar zou ik ook veel moeite mee hebben.
Na een paar keer stop ik er ook mee. Maar de mensen komen niet om haar de pesten.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik dacht het al eerder gehoord te hebben van haar, dit soort opmerkingen.
En altijd steek ik weer mijn verhaaltje af om haar misschien te laten omdenken, maar het helpt niks helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Na een paar keer stop ik er ook mee. Maar de mensen komen niet om haar de pesten.Schrijnend. Ik heb er ook nog wel een paar uit verhalen van mensen van de boot hier verderop..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praten tegen een Fabermuur helaas bij deze coll![]()
Totdat ze zelf in de ellende zitten, dan moet iedereen op stel en sprong klaarstaanquote:Op maandag 19 mei 2025 16:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Schrijnend. Ik heb er ook nog wel een paar uit verhalen van mensen van de boot hier verderop..
Praten tegen een Fabermuur helaas bij deze coll
Hoeft niet, laat ze een weekje leven in een noodopvang met man en kinderenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:32 schreef sigme het volgende:
Sommige mensen gun je toch dat ze ooit vluchteling mogen zijn.
Ohhhhh ooohhhh wat een droppiequote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft ons goedgekeurd en volgende week wil ze wel gehaald worden.
Ooooohhhhhhquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hart, wat doe jequote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwwwwwquote:Op maandag 19 mei 2025 16:33 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Deel van dekbed van MnX nu ook over mij heen, dus dubbel.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:09 schreef Blues het volgende:
Beterschap!
Wat bedoel je met dubbelgeslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |