abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217828743
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 09:03 schreef roos94 het volgende:

[..]
In welke situatie zou iemand ooit gif nodig hebben?

Tenzij je bijvoorbeeld ergens bent gestrandt op een onbewoond eiland en er ligt alleen een fles wodka als drinkmiddel en verder niks.
Daarom staat het ook tussen haakjes.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217849987
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 09:46 schreef Questular het volgende:
Mensen met kinderen die beweren dat er nooit snoep in huis is, die zijn overduidelijk niet nuchter tijdens het typen van zo een onzin.
ik vind het veel erger om als jong bejaarde nog een kind te hebben eerlijk gezegd
pi_217850115
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 09:46 schreef Questular het volgende:
Mensen met kinderen die beweren dat er nooit snoep in huis is, die zijn overduidelijk niet nuchter tijdens het typen van zo een onzin.
Haribo?
blablablabla
  woensdag 4 juni 2025 @ 18:53:48 #129
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_217850199
Mijn vader had een cafe en ik ben als kind wel eens smorgens om 7 uur opgestaan om me klaar te maken voor school en dat er nog mensen waren. Diep in de olie dus maar dat was ik wel gewend. Mijn vader dronk alleen als de tent open was van donderdag tm vrijdag en verder niet, ook niet op zijn eigen verjaardag als dat op een woensdag viel.
Hij was met een paar biertjes wel wat 'makkelijker' dus als ik iets wilde dan vroeg ik dat op die momenten. Gek genoeg drink ik zelf helemaal nooit ondanks dat als voorbeeld. Hij is onlangs overleden op 80 jarige leeftijd en er waren 250 man op de crematie, waar veel stamgasten kwamen ondanks dat hij al 30 jaar gestopt is met het cafe omdat het een fantastische man is. We hebben er bij de crematie een biertje bij gedronken. Behalve ik dan.
To BG or not to BG!
pi_217850600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 18:28 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
ik vind het veel erger om als jong bejaarde nog een kind te hebben eerlijk gezegd
Ik denk niet dat je ooit iemand gaat vinden die een kind met je wilt dus geen idee waarom je je daar zorgen overmaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')