Ha! Was ik er een van met mijn nu vrouw, hoewel, mensen die we niet kenden mochten gewoon blijven wel, en als de kamer vol zat hadden we beiden een kamerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:02 schreef roos94 het volgende:
Ja ik ken solomio. Ik zat daarop toen ik 12/13 was samen met een klasgenoot. En zeker 1 op de 5 chats bevatte een peneer.
Je kon ook fake clipjes als cam gebruiken. Dus dan zag je zogenaamd een super knap amerikaans model voor de cam zitten.
Je had ook paar mensen die daar standaard de hele dag zaten, echt van 10.00 tot 21.00 of zo. En die hadden dan daar een hele community die elke dag met elkaar ging chatten en je werd er dan uitgekickt als ze jou niet kenden enzo.
Nou, elke 3 a 4 chats zat er een pener hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
Toen was het nog niet zo op sekx gericht, nu veel meer heb ik het idee.
Ja dat klopt, ik doel op de betaalde cams, dat is later veel meer geworden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou, elke 3 a 4 chats zat er een pener hoor.
Ik deed dat ook als 12 jarigequote:Op woensdag 4 juni 2025 15:06 schreef Solispolar het volgende:
Al die berichten hierbovenIk snap dat niet elke minuut van je leven zinvol hoeft te zijn, maar dit is toch wel een intens droevige tijdsbesteding hoor.. Als volwassen man/vrouw filmpjes van andere mensen gaan screenen zodat ze denken dat het iemand anders is en dan heel hard lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |