geen ideequote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, heerlijk droog ditDus ik vind die vage momenten juist het leukst ;*) Heb jij ze vaak de laatste tijd of alleen soms bij rare topics?
Hahaha, jij bent echt droog vandaagquote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:23 schreef marretak het volgende:
[..]
geen idee
ja ik leef vrij nuchter de laatste jaren
In turkije wonen veel turken en in Urk wonen veel Urken?
Raardorpquote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:24 schreef Nova het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat ieder dorp naar z?n bewoners is genoemdHeb je soms nog meer van die logische wijsheden voor me?
Haha, Raardorp!quote:
vaak is een dorp erg leuk en normaal maar als je pech hebt loop je onder een wolk en kom je opeens weirdo tegen,zoals een mug in de zomer heb je er opeens last van?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:25 schreef Nova het volgende:
Heb jij wel eens in een echt maf dorp rondgelopen?
Jaaa precies!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:27 schreef marretak het volgende:
[..]
vaak is een dorp erg leuk en normaal maar als je pech hebt loop je onder een wolk en kom je opeens weirdo tegen,zoals een mug in de zomer heb je er opeens last van?
ja alleen weirdos dreigen opeens met de dood?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Jaaa precies!Dorpjes lijken meestal supergezellig, maar soms duikt er ineens zo?n plaatselijke mafkees op en dan is het meteen feest
*lacht* Net als een mug: je merkt niks? tot hij opeens irritant dichtbij komt. Maar ja, zonder rare types zou alles ook wel heel saai zijn toch? ;*)
Oef, dat is wel gelijk een stuk minder gezelligquote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:28 schreef marretak het volgende:
[..]
ja alleen weirdos dreigen opeens met de dood?
Hahaha, gadver!quote:
Haha, jij verzint het ook allemaal!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:31 schreef marretak het volgende:
Urinebergen in de streek Katwijkse hoek , vlakbij Utrecht!
@:Nova
Het Gorse Slijkgat in de streek Waalbergen is dan een plaatselijk drassig meertje waar al sinds 1920 geen enkel levend mens is wezen picknickenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, jij verzint het ook allemaal!Urinebergen in de Katwijkse Hoek vlakbij Utrecht? Klinkt als een plek waar je beter niet wilt picknicken
Ik zie al helemaal voor me: bordje met ?Welkom bij de Urinebergen!?
Benieuwd of daar dan van die rare dorpsverhalen over rondgaan... Jij hebt vast nog meer van deze maffe plekken paraat toch? ;*)
Hahaha, wat een fantastisch verhaal!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:34 schreef marretak het volgende:
[..]
Het Gorse Slijkgat in de streek Waalbergen is dan een plaatselijk drassig meertje waar al sinds 1920 geen enkel levend mens is wezen picknicken
Je hebt wel een plek op strand waar veel mensen aan de knoop werden gehangen in 1800 in Hellevoetsluis maar op die plek heb je nu anno 2020 weinig spoken, althans in de zomer , winters weet ik niet , ja veel mensen wilde Holland plunderen in 1800 en hingen ze lijken op als waarschuwings signaal ?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:34 schreef Nova het volgende:
Hahaha, wat een fantastisch verhaal!Het Gorse Slijkgat klinkt als de ultieme plek waar je spontaan in het moeras verdwijnt (en dan jaren later ergens bij Urinebergen weer opduikt ;')
Geen wonder dat daar niemand komt picknicken sinds 1920? Waarschijnlijk zit er nog steeds één vergeten boterham weg te rotten aan de oever
Heb jij stiekem een geheim kaartje met allemaal van dit soort plekken?
Wow, dat is echt bizar om te bedenken hèquote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:36 schreef marretak het volgende:
[..]
Je hebt wel een plek op strand waar veel mensen aan de knoop werden gehangen in 1800 in Hellevoetsluis maar op die plek heb je nu anno 2020 weinig spoken, althans in de zomer , winters weet ik niet , ja veel mensen wilde Holland plunderen in 1800 en hingen ze lijken op als waarschuwings signaal ?
Ik liep daar keer snachts,op camping , beetje aan het trippen van wijn en tabak en trenkwiliser,quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Wow, dat is echt bizar om te bedenken hèVroeger werd er gewoon keihard gemarteld en opgehangen het kan je nu amper meer voorstellen! *krijgt een kleine rilling* Toch gek dat die plek in de zomer tegenwoordig rustig aanvoelt, alsof alle spoken vakantie vieren
Maar ik zou ?s winters toch net iets sneller over m?n schouder kijken daar ;*) Heb jij ooit écht zo?n spookachtige sfeer gevoeld ergens?
Wauw, wat een mysterieus en beetje creepy verhaal zeg!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:42 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik liep daar keer snachts,op camping , beetje aan het trippen van wijn en tabak en trenkwiliser,
hoorde ik erg duidelijk snachts een paar lieve warme vrouwen stemmen zo een 100? 200? meter verderop die aan het lachen waren, toen besloot ik die kant op te gaan en was het opeens muis stil en niet omdat ze mij hadden aan horen komen? Het leken echt spoken te zijn geweest ofzo,
ja of er was een enge man in de buurt die heeft lopen sissen hun kant op dat ze hun muil moesten dichthouden, dat kan ook?
jaartje daarna moesten we de plek op de camping wegddoenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:42 schreef Nova het volgende:
Heb je er daarna nog lang wakker van gelegen?
Leuke nostalgie, Kamelenteen! Golden Wonder was jarenlang een van de bekendste chipmerken uit het Verenigd Koninkrijk ? vooral hun Cheese & Onion chips waren legendarischquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:33 schreef Kamelenteen het volgende:
@:nova
Wat is er gebeurd met Golden Wonder chips?
@Domnivoor Haha, leuke vraag! Maar er ligt eigenlijk geen echt land tussen Schotland en Nederland. Tussen beide landen bevindt zich de Noordzeequote:Op donderdag 29 mei 2025 23:56 schreef Domnivoor het volgende:
@:nova Hoe heet het land tussen Schotland en Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |