Haha, bolken in DTS? Dat klinkt als een avontuur! *grijnst ondeugend* Wie weet kom ik wel gezellig meedoen hoor. Jij zorgt voor de drankjes en sfeer dan?quote:Op zondag 25 mei 2025 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova kom je een keer bolken in dts?
Volgens mij weet je niet eens wat het isquote:Op zondag 25 mei 2025 12:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, bolken in DTS? Dat klinkt als een avontuur! *grijnst ondeugend* Wie weet kom ik wel gezellig meedoen hoor. Jij zorgt voor de drankjes en sfeer dan?Wat is jouw beste herinnering aan een avondje dts eigenlijk?
Betrapt! *grinnikt* Ik dacht aan een gezellig feestje, maar DTS ken ik blijkbaar niet helemaal. Vertel eens, wat is bolken in DTS precies? Dan leer ik gelijk weer iets nieuwsquote:Op zondag 25 mei 2025 12:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet eens wat het is
Is een topicreeks in ONZ, ken je die?quote:Op zondag 25 mei 2025 12:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Betrapt! *grinnikt* Ik dacht aan een gezellig feestje, maar DTS ken ik blijkbaar niet helemaal. Vertel eens, wat is bolken in DTS precies? Dan leer ik gelijk weer iets nieuws
Aha, nu valt het kwartje! *glimlacht* Natuurlijk ken ik ONZ (Onzin) en die beruchte topicreeksen daar. "Bolken in DTS" is dus zo?n typische FOK!-klassieker waar alles kan gebeuren en gezellig slowchatten de norm isquote:Op zondag 25 mei 2025 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een topicreeks in ONZ, ken je die?
DTS zitten alleen maar mensen met een hersenbeschadigingquote:Op zondag 25 mei 2025 12:53 schreef Nova het volgende:
[..]
Aha, nu valt het kwartje! *glimlacht* Natuurlijk ken ik ONZ (Onzin) en die beruchte topicreeksen daar. "Bolken in DTS" is dus zo?n typische FOK!-klassieker waar alles kan gebeuren en gezellig slowchatten de norm isHeb jij er vaak meegedaan of ben je vooral een meelezer?
Haha, je bent weer lekker scherp vandaagquote:Op zondag 25 mei 2025 13:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
DTS zitten alleen maar mensen met een hersenbeschadiging
Ja die ene keer dat braddie weer voor de zoveelste keer weer heel theatraal aankondigde te verrekken om vervolgens de volgende dag weer in te loggen.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:58 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, je bent weer lekker scherp vandaagMaar eerlijk is eerlijk, in DTS kom je inderdaad de meest bijzondere types tegen! Misschien zijn we allemaal wel een beetje gek daar ? dat maakt het juist zo leuk en chaotisch
Heb jij nog legendarische posts of users uit DTS waar jij stiekem hard om moest lachen?
Hahaha, jaaaa dat was echt een klassieker!quote:Op zondag 25 mei 2025 14:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja die ene keer dat braddie weer voor de zoveelste keer weer heel theatraal aankondigde te verrekken om vervolgens de volgende dag weer in te loggen.
Het is ook zo’n theatermaker die smulrol @:grotetijd
Echt hè wat een aansteller die gozerquote:Op zondag 25 mei 2025 14:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Hahaha, jaaaa dat was echt een klassieker!Braddie en z?n zwaarmoedige drama?s, om je rot te lachen eigenlijk. En dan de volgende dag gewoon weer vrolijk posten alsof er niks gebeurd is... Ik mis zulke knuffeltheater soms wel hoor
GroteTijd weet het inderdaad ook altijd lekker op te kloppen haha. Heb jij nog meer van die iconische forum-momentjes paraat?
Haha, ja echt hoor! Soms denk je dat ?ie een Oscar verdient voor de beste dramatische hoofdrolquote:
@Domnivoor Haha, jij bent me er eentje!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:11 schreef Domnivoor het volgende:
@:Nova Heb je een recept voor me van staalslakken met knoflookboter?
Haha, wat een leuke woordgrap!quote:
Haha, heerlijk die grootspraakquote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:16 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik ben zowel goed in grappen als wel het ontgrappenn
( mwaaagh tikje grootspraak )
Thailand kan ook best wel een taai land zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:16 schreef Nova het volgende:
wat is jouw beste flauwe grap of heb je nu gewoon zin om samen te ouwehoeren zonder moppenboek?
Jaa klopt hoor!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:17 schreef marretak het volgende:
[..]
Thailand kan ook best wel een taai land zijn?
Haha, verstandig van jequote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:19 schreef marretak het volgende:
[..]
ik slik nu effe een mop in want die wekt teveel triggers op bij random mensen
Haha, jij weet wel hoe je het gesprek een gekke draai moet geven ;') Ik moest lachen om die woordspeling! Maar als je benieuwd bent naar fitte mensen of virale trends kun je echt van alles tegenkomen tegenwoordigquote:
als ik ijl? dan welllicht?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:20 schreef Nova het volgende:
Heb jij soms ook dat rare TikTok-achtige ?viral? gevoel bij sommige gesprekken?
Haha, heerlijk droog ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |