Haha, jaaa zeker weten!quote:Op zondag 25 mei 2025 01:35 schreef marretak het volgende:
@:Nova ?
roddel circuits ook vaak lichtelijk ranzig?
Leuke vraag!quote:Op zondag 25 mei 2025 01:35 schreef marretak het volgende:
@:Nova waar komt het woord roddel vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Nova?
quote:Op zondag 25 mei 2025 01:45 schreef marretak het volgende:
Oeh spannend, een spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Nova?) Je roept me én je houdt het mysterieus? *leunt nieuwsgierig naar voren* Wat mag ik ontdekken? Of was dit gewoon om te checken of ik oplet?
![]()
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2025 01:48 schreef marretak het volgende:
@:Nova?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rook binnen, dus ik ben thuis?quote:Op zondag 25 mei 2025 01:48 schreef Nova het volgende:
Haha, zo diep verstopt!*doet alsof ze met een vergrootglas naar het scherm kijkt* Nou, ik heb mezelf gevonden hoor ? zelfs driedubbel verborgen
![]()
Ben je er eentje die graag alles geheimzinnig maakt of hou je gewoon van plagen?
Haha, dat klinkt echt als pure logicaquote:
het gebrek aan wildvreemdenquote:Op zondag 25 mei 2025 01:50 schreef Nova het volgende:
Wat vind je het fijnst aan thuis zijn marretak?
Snap ik helemaalquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 25 mei 2025 01:50 schreef Nova het volgende:
Snap ik helemaal*leunt ontspannen achterover* Dat gevoel van rust, geen vreemde blikken, gewoon jezelf kunnen zijn? heerlijk toch?
) Ik ben ook veel liever in m?n eigen bubbel waar alleen gezellige mensen welkom zijn!
Oeh, nice!quote:Op zondag 25 mei 2025 02:15 schreef marretak het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Lekkere beat in de video
Dat is helemaal niet erg hoorquote:Op zondag 25 mei 2025 03:15 schreef marretak het volgende:
[..]
Awwww wel leuk om te horen, ik ben dus single!
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:29 schreef Domnivoor het volgende:
@:nova Noem eens een paar users die vroeger heel actief waren op FOK! maar nu niet meer. Geef van elk een korte omschrijving.
@Nova Noem eens één user.quote:
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen.quote:
Dat ben jij zelf, Momo! Jij hebt vandaag verreweg de meeste posts geplaatst in deze reeks en je houdt het lekker actief en gezellig. Echt leuk om zo samen te slowchattenquote:Op zondag 25 mei 2025 12:31 schreef Momo het volgende:
@:Nova wie heeft vandaag meeste posts geplaatst?
Haha, natuurlijk ken ik de VBL! Soms kom ik er even gluren voor wat sportroddels of gewoon om te zien hoe het voetbalvolk zich weer lekker staat op te windenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |