abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2025 @ 02:05:21 #1
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_217659233
Zo'n tyfusventje van een jaar of 15 met een broccoli kapsel en zn gezicht de ganze dag in zn telefoon. Maar als zn gezicht zich afwendt van z'n telefoontje dan is zijn vader de lul. "Whaaaaaaaah" roept hij zijn vader toe. "Je hebt mijn haar vervloekt!" nadat zijn vader er 2 uur mee bezig is geweest. "Kankerchinees" noemt hij zijn vader liefkozend om 1 uur snachts in de kamer aangrenzend aan onze slaapkamer met een volume van 60dB. Je zou kunnen opmaken uit dit verhaal dat dit een eenmalige avond zou zijn. Maar dit is al reeds 1,5 jaar aan de gang. Als je aan de deur komt dan wordt gezegd dat zijn zoon een probleemgeval is. De politie is ondertussen ook al 3 keer aan de deur geweest bij hen. Maar pleur hem dan uit huis is mijn advies.

Klacht: buurjongen nog niet opgenomen in internaat.
pi_217659254
Ik wil graag #39 met nasi, #48 met mihoen en 2 keer #1 (tomatensoep, altijd) En sambal bij.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217659262
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217659382
Je zou zo'n snotaap willen trakteren op een spiegel, gewoon ook even onzin zijn kamer in brullen ofzo.
Maarja dat soort pannenkoeken storen zich daar dan weer net niet aan.

Helemaal mooi als je hem om 3 uur snachs wanneer hij slaapt zijn eigen geluids opnames kunt voeren via een speaker terwijl je zelf met oordopjes bent gaan slapen.
pi_217659784
60 decibel is best redelijk voor twee mensen die een gesprek voeren.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217659863
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 08:47 schreef knoopie het volgende:
Maar niet als je dat 's nachts nog 60dB kunt meten op je slaapkamer door de herrie van de buren.
pindazakje
  zaterdag 17 mei 2025 @ 11:59:27 #7
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_217661201
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 05:27 schreef Invisibli het volgende:
Je zou zo'n snotaap willen trakteren op een spiegel, gewoon ook even onzin zijn kamer in brullen ofzo.
Maarja dat soort pannenkoeken storen zich daar dan weer net niet aan.

Helemaal mooi als je hem om 3 uur snachs wanneer hij slaapt zijn eigen geluids opnames kunt voeren via een speaker terwijl je zelf met oordopjes bent gaan slapen.
Dat zou ik graag eens willen doen, maar ik gok dat we eerder onszelf ermee hebben dan dat hij er klachten aan gaat overhouden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 08:47 schreef knoopie het volgende:
Het klinkt inderdaad alsof hij naast je staat te lallen in de kamer. Dat is nou net niet de bedoeling om dat tijdstip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')