De bedoeling van geloofsindoctrinatie is ook niet om er intelligenter van te worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:36 schreef Hathor het volgende:
Van islamitisch onderwijs wordt men doorgaans niet intelligenter, is inmiddels een bewezen feit. Dus waarom zou je je kind dan alsnog naar islamitisch onderwijs sturen? Serieus.....?
Lul toch niet zo do man - Europa gaat dat aanpakken. Je ziet al een kentering bij steeds meer landen. Van Nederland hoef je inderdaad weinig te verwachten vanwege al die kneuzen in de politiek en de woke geemschap alhier. Uiteindelijk zal Nederland daar ook naar toe moeten en dan is Faber al lang pleitequote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Faber/de PVV gaat het migratie- en moslimprobleem echt niet oplossen: het in stand houden van dat probleem is het bestaansrecht van de PVV
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
TL:DR
De volgevreten kaaskop is te lui om te neuken
Phoe, wel 1,4%. ... DAT IS BIJNA DE HELFT! WE HEBBEN STRAKS NIKS MEER TE VERTELLEN!!!quote:Op zondag 18 mei 2025 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Nederland valt de islamisering in absolute cijfers mee. Dat er een beweging is. Dat is wel duidelijk. We zijn er op tijd bij om te stellen; is dit wenselijk?
Tja, dit zal niemand verbazen. Het blijft dan ook de vraag waarom de mensen die hier ooit zijn gekomen, nooit simpelweg zijn teruggestuurd. Nederland heef één echt links kabinet gehad en die hebben die volledig uit de hand laten lopen.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:54 schreef synsysterstylo het volgende:
Tja, bij mijn nichtje zitten er enkele islamieten in de klas op de basisschool. Krassen Israël door in de atlas, vragen of je voor Israël of Palestina bent, lopen met Marokkaanse vlaggen te zwaaien tijdens toernooitjes. Zoeken elkaar toch op, echt omgaan met andere blanke kindjes doen ze niet.
Prima als zij hun eigen basisschool krijgen, denk (hoop) dat dat de toekomst wordt van het land, een gescheiden samenleving. Helaas zijn we al zover heen dat we dit probleem niet kunnen terugdraaien.
Als de oudere bouwers gebouwd hadden naar de wens van de weldenkende jongeren zou er geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Zonder moslimtsunami door import had de bevolkingsomvang kunnen krimpen: beter voor het milieu en meer ruimte voor iedereen.
Antwoord: nope.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Nederland valt de islamisering in absolute cijfers mee. Dat er een beweging is. Dat is wel duidelijk. We zijn er op tijd bij om te stellen; is dit wenselijk?
Nee, de volgevreten kaaskop heeft een baan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
TL:DR
De volgevreten kaaskop is te lui om te neuken
En geen huis.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, de volgevreten kaaskop heeft een baan.
Laten we gewoon al het religieus onderwijs afschaffen.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vaak heeft die het over religie en "Ik vind dit, want in de Bijbel staat.."quote:Op zondag 18 mei 2025 09:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Precies. Het is mij dan ook een raadsel waarom die Bontebal het zo goed doet in de peilingen.
Henkie en Keesie slaan weer toe zie ik .....quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Binnenkort in uw kerk.
https://www.instagram.com/reel/DJ2AX_hoj_o/
Uhm nee... religie neemt in Nederland juist af... de enige groepen die nog groeien zijn de pinkstergemeenten en de orthodox gereformeerden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:55 schreef armegozer het volgende:
Ik denk zelf dat feminisme in Nederland en westerse landen de islam een kans geeft om flink door te groeien want ik zie mensen en dan vooral mannen die geen moslim waren zich bekeren tot de islam omdat de islam opkomt voor mannenrechten en de (juridische) bescherming van het kerngezin.
Wel treurig als je regeltjes uit de islam nodig hebt om een gezin te krijgen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:55 schreef armegozer het volgende:
Ik denk zelf dat feminisme in Nederland en westerse landen de islam een kans geeft om flink door te groeien want ik zie mensen en dan vooral mannen die geen moslim waren zich bekeren tot de islam omdat de islam opkomt voor mannenrechten en de (juridische) bescherming van het kerngezin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |