"Hoi lieve meisjes van me, jullie zullen na vandaag papa even een tijdje niet meer zien, papa heeft het namelijk erg moeilijk en gaat even naar een soort ziekenhuis waar ze papa beter kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:16 schreef TornadoDK het volgende:
Een nuchtere vader zou een mooi cadeau zijn.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
"Hoi lieve meisjes van me, jullie zullen na vandaag papa even een tijdje niet meer zien, papa heeft het namelijk erg moeilijk en gaat even naar een soort ziekenhuis waar ze papa beter kunnen maken.
Ik hou heel veel van jullie en na een tijdje mogen jullie bij mij op bezoek. Mama wil alles aan jullie uitleggen en ook waarom ik dit voor jullie doe."
Beste cadeau wat hij ze ooit zou kunnen geven.
En het meest onrealistischequote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
"Hoi lieve meisjes van me, jullie zullen na vandaag papa even een tijdje niet meer zien, papa heeft het namelijk erg moeilijk en gaat even naar een soort ziekenhuis waar ze papa beter kunnen maken.
Ik hou heel veel van jullie en na een tijdje mogen jullie bij mij op bezoek. Mama wil alles aan jullie uitleggen en ook waarom ik dit voor jullie doe."
Zo is het, ga aan je psychische problemen werken man. Proost.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Proostquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:40 schreef Laugh het volgende:
[..]
Zo is het, ga aan je psychische problemen werken man. Proost.
We beledigen jou door "proost" te zeggen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Proost
[ afbeelding ]
Heel goed om zogenaamd een serieus advies te geven en daarna proost te zeggen om maar te beledigen / belachelijk te maken
/ Belachelijk te maken. Maar je kiest bewust voor de eerste in plaats van de tweede, zo flauw. Zoals ik aangaf, je zegt dat toch niet tegen een alcoholist zonder dat je het sarcastisch of iets dergelijks bedoelt. In weinig gevallen is het positief bedoeld. Dat kan jij ook nog wel snappen Mailyquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:24 schreef maily het volgende:
[..]
We beledigen jou door "proost" te zeggen?
Ja maar dan wint 'de vrouw'quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:32 schreef DjVero het volgende:
Als je niet eens weet wat ze écht leuk vinden, is het beste cadeau wat jij ze kan geven door uit hun buurt te blijven (voorlopig).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |