Net zoals de festivalgangers op 7 oktober 2023 slachtoffer waren van Bibi en coquote:Op zondag 18 mei 2025 17:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Die kinderen zijn slachtoffers van Hamas.
Israël gebruikt de eigen burgers niet als menselijk schild, dat doen de Palestijnse beleidsbepalers wel.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:38 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Net zoals de festivalgangers op 7 oktober 2023 slachtoffer waren van Bibi en co
Op 7 oktober liet de Mossad het gewoon gebeuren.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël gebruikt de eigen burgers niet als menselijk schild, dat doen de Palestijnse beleidsbepalers wel.
Etnisch zuiveren is geen genocide hè. De voorbeelden die jij beschrijft gebeurden in Syrië ook, op systematische wijze zelfs. De oorlogsmisdaden in die burgeroorlog waren nog veel wreder en grootschaliger, toch was er niemand die dat genocide noemde. Terecht overigens, vind ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee, niet alleen de kunstmatige hongersnood is wat op Genocide kan wijzen. Ook het ontmenselijken van de slachtoffers wijst daarop. Ook de intentie om het hele gebied entisch te zuiveren die de Israelische regering uit wijst op genocide. Ook de aanleiding van het conflict, men buit een terroristische aanslag uit om een hele bevolking te vermoorden. De constante bombardementen op ziekenhuizen duiden op genocide. Het vermoorden van hulpverleners, duid op genocide. Het vermoorden van grote aantallen journalisten laat zien dat ze geen pottenkijkers willen. Dat Israel met grote regelmaat in leugens wordt betrapt is ook veelzeggend.
Beetje raar om met zoveel informatie als we hebben te doen alsof de claims van genocide niet zeer sterk onderbouwd zijn.
De vijandigheid en ellende jegens Joden is wel redelijk uniek geweest, vooral in Europa. Ik ken in elk geval geen volk die zo lang zo grootschalig doelwit is geweest van vervolging.quote:Dit is natuurlijk nogal onzin. Ze komen grotendeels uit westerse landen die relatief veilig zijn geweest. In de hele wereld is het bijna constant flink ellendig geweest de afgelopen duizenden jaren. Dat ze last hebben van de Palestijnse vrijheidsstrijd is uiteraard hun eigen fout. Als ze de Palestijnen minder zouden hebben onderdrukt en minder zouden hebben uitgemoord zouden clubs als Hamas geen voedingsbodem hebben. De regio is vijandig omdat Israel dat ook is en Israel is imperialistisch, uiteraard geen manier om vrienden te maken.
Rusland heeft geen Hezbollah of Hamas aan hun grenzen, of een Iran waarvan de machthebbers hun bestaansrecht verlenen aan het vernietigen van Rusland.quote:Waarom zou het anders zijn, Rusland beweert hun buren te vrezen. Israel beweert hun buren te vrezen, alsof Israel dat doet zo lang ze steun van Amerika hebben weten ze dat ze niks te vrezen hebben daar gedragen ze zich ook naar door nu voor onze ogen een genocide te plegen en ons uit te dagen iets eraan te doen. We zien het we laten ze het gewoon doen.
[..]
https://www.trouw.nl/buit(...)-we-konden~ba2fe59b/
Ik zeg ook, het is tijd om nu te handelen. Niet om achteraf te lullen we konden niks en we wisten het niet laten we een onderzoek instellen om te kijken hoe we dit lieten gebeuren![]()
We weten hoe dit komt, Europa heeft heel lang blind achter Israel aangelopen vanuit de erfzonde van de Holocaust. Maar die schaamte kunnen we niet de reden laten worden dat we zo weinig tegen Israel durven ondernemen dat we ze een genocide laten plegen zonder zelfs maar een associatieverdrag daarover op te zeggen.
Die hele oorlog laat Hamas gewoon gebeuren.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:50 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Op 7 oktober liet de Mossad het gewoon gebeuren.
Veel mensen niet, maar helaas de linkse kaste van bestuurlijk Nederland, met tentakels in de pers en rechterlijke macht, helaas wel. Nogal.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb 0,0% sympathie voor Hamas en de Palestijnen.
Waar dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef Homey het volgende:
[..]
1 ding is wel zeer opvallend: weet ik hoeveel pro-Hamas demonstraties in Europa
Het mag niet weer gebeuren , HAMAS moet doodquote:Op zondag 18 mei 2025 17:37 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En op 7 oktober 2023 werden er geen Israeliers vermoord en gegijzeld.
quote:Vervolgens droeg God Gideon op om de Midjanieten aan te vallen en te verdrijven.
God liet hem zijn leger terugbrengen tot slechts 300 man (Rechters 7 en 8).
Met dit kleine leger voerde hij een verrassingsaanval uit.
Gideon gaf eenieder een ramshoorn (sjofar), fakkel en een pot van aardewerk.
Het leger omsingelde in stilte de Midjanieten en op Gideons teken brak eenieder zijn pot en blies op de ramshoorn.
In de paniek die volgde gingen de Midjanieten elkaar te lijf en door dit wonder versloeg aldus het leger van Gideon.
Er zijn al knetterveel hulpverleners en journalisten overleden, dus ik denk dat veel mensen een probleem hebben met crisishulp in een gebied dat met de grond gelijk gemaakt wordt.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef Homey het volgende:
[..]
Veel mensen niet, maar helaas de linkse kaste van bestuurlijk Nederland, met tentakels in de pers en rechterlijke macht, helaas wel. Nogal.
1 ding is wel zeer opvallend: weet ik hoeveel pro-Hamas demonstraties in Europa, maar helemaal niemand reist die kant op om zich aan te melden.
Daar zit je dan als Palestijn thuis tv te kijken. Je ziet meer Palestijnse vlaggen dan in je eigen regio, maar vraagt zich wel hardop af: kom dan hier en help ons!!!
"journalisten" in een regio met nul persvrijheid. Een terrorist van Hamas kan geen journalist zijn. Dat snap jij ook wel. Bovendien, die mensen die naar zogenaamd een probleem mee hebben, hadden geen probleem met 7 oktober. Dan weet je ook wel genoeg.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Er zijn al knetterveel hulpverleners en journalisten overleden, dus ik denk dat veel mensen een probleem hebben met crisishulp in een gebied dat met de grond gelijk gemaakt wordt.
Ik heb 0.0 sympathie voor Joden…quote:Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef Homey het volgende:
[..]
Veel mensen niet, maar helaas de linkse kaste van bestuurlijk Nederland, met tentakels in de pers en rechterlijke macht, helaas wel. Nogal.
1 ding is wel zeer opvallend: weet ik hoeveel pro-Hamas demonstraties in Europa, maar helemaal niemand reist die kant op om zich aan te melden.
Daar zit je dan als Palestijn thuis tv te kijken. Je ziet meer Palestijnse vlaggen dan in je eigen regio, maar vraagt zich wel hardop af: kom dan hier en help ons!!!
Zegt de haatbaard. Komt gelijk met bijbelcitatenquote:Op zondag 18 mei 2025 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het mag niet weer gebeuren , HAMAS moet dood
En GAZA zal een zeer fraai oord worden, met veel toeristen , zonder haatbaarden
Gideons 300 man
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn ook Palestijnen die niet bij Hamas zitten of hen niet steunen he. Overigens zijn het verschillende nationaliteiten.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:17 schreef Homey het volgende:
[..]
"journalisten" in een regio met nul persvrijheid. Een terrorist van Hamas kan geen journalist zijn. Dat snap jij ook wel. Bovendien, die mensen die naar zogenaamd een probleem mee hebben, hadden geen probleem met 7 oktober. Dan weet je ook wel genoeg.
Er is letterlijk in de Knesset verkondigd dat Palestijnse baby’s niet onschuldig zijn. Beetje 40-45 praktijken als je het mij vraagt. Zieke mensen zijn er in deze wereld. Op Fok! zitten er aardig wat.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Er zijn ook Palestijnen die niet bij Hamas zitten of hen niet steunen he. Overigens zijn het verschillende nationaliteiten.
Ditto voor hulpverleners, zoals die ambulance die laatst begraven werd.
Mag je zeggen. Vrijheid van meningsuiting. Iets wat ze in Palestina nog nooit hebben gehad. Bof jij even.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:17 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik heb 0.0 sympathie voor Joden…
See what I did there?
De weerstand van de Palestijnen tegen Hamas is nogal bedroevend. Een paar kleine demo's, that's it.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Er zijn ook Palestijnen die niet bij Hamas zitten of hen niet steunen he. Overigens zijn het verschillende nationaliteiten.
Ditto voor hulpverleners, zoals die ambulance die laatst begraven werd.
ik denk dat er weinig weerstand mogelijk is en dat HAMAS zich niet laat zien aan de bevolking , die HAMAS wil die ellende expres niet zien om interne ruzie te vermijdenquote:Op zondag 18 mei 2025 21:58 schreef Homey het volgende:
[..]
De weerstand van de Palestijnen tegen Hamas is nogal bedroevend. Een paar kleine demo's, that's it.
En heeft een Palestijn al een keer een Israëlische gijzelaar bevrijd?
De Palestijnen hadden op 7 oktober nooit de oorlog moeten beginnen. Opnieuw weer de Palestijnen die beginnen. Uiteraard weer specifiek op een Joodse feestdag.
Denk dat het extreme antisemitisme de gemiddelde Palestijn wel bevalt van Hamas, en dat ze daarom niet er tegen ingaan. Antisemitisme is virulent in de Palestijnse maatschappij. 75 jaar complete anti-joodse brainwashing maakt dat de gemiddelde Palestijn oorlogen en ellende op de koop neemt, zolang er maar strijd wordt gevoerd tegen die jode...bedoel 'zionisten'. Een bar laag IQ van 60 en veel inteelt helpt ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig weerstand mogelijk is en dat HAMAS zich niet laat zien aan de bevolking , die HAMAS wil die ellende expres niet zien om interne ruzie te vermijden
Laat het licht maar langzaam uitgaan daar, net als de dinosauriers hebben de Palestijnen hun bestaansrecht allang overschreden. De wereld is beter of zonder Palestijnen.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:18 schreef Homey het volgende:
[..]
Denk dat het extreme antisemitisme de gemiddelde Palestijn wel bevalt van Hamas, en dat ze daarom niet er tegen ingaan. Antisemitisme is virulent in de Palestijnse maatschappij. 75 jaar complete anti-joodse brainwashing maakt dat de gemiddelde Palestijn oorlogen en ellende op de koop neemt, zolang er maar strijd wordt gevoerd tegen die jode...bedoel 'zionisten'. Een bar laag IQ van 60 en veel inteelt helpt ook niet.
Zal er ooit een dag van nationale zelfreflectie komen in Palestina. Een keer een dag dat ze goed naar zichzelf kijken? Van hey, misschien ligt het ook een beetje aan onszelf?
nee joh,quote:Op zondag 18 mei 2025 22:18 schreef Homey het volgende:
[..]
Denk dat het extreme antisemitisme de gemiddelde Palestijn wel bevalt van Hamas, en dat ze daarom niet er tegen ingaan. Antisemitisme is virulent in de Palestijnse maatschappij. 75 jaar complete anti-joodse brainwashing maakt dat de gemiddelde Palestijn oorlogen en ellende op de koop neemt, zolang er maar strijd wordt gevoerd tegen die jode...bedoel 'zionisten'. Een bar laag IQ van 60 en veel inteelt helpt ook niet.
Zal er ooit een dag van nationale zelfreflectie komen in Palestina. Een keer een dag dat ze goed naar zichzelf kijken? Van hey, misschien ligt het ook een beetje aan onszelf?
Er is ook letterlijk in de tweede kamer door de grootste partij momenteel in Nederland verkondigd dat er minder Marokanen moeten zijn. Dat wilt niet zeggen dat heel Nederland minder Marokkanen wilt. Dat er een of andere extremist in Israel iets roept zegt natuurlijk niks over de rest. Ironisch genoeg zijn op 7 oktober vooral mensen gedood die enorm veel sympathie voor de Palestijnse zaak hadden, veel linkse Israeliers. Dat is nu ook wel klaar, er komt nu geen Palestijn meer Israel in om te werken bijv.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:30 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Er is letterlijk in de Knesset verkondigd dat Palestijnse baby’s niet onschuldig zijn. Beetje 40-45 praktijken als je het mij vraagt. Zieke mensen zijn er in deze wereld. Op Fok! zitten er aardig wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |