Ja, die archiveer ik dan tijdelijk op mijn grote planbord onder het mapje "supergeniale ideetjes om te happen"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In plaats van de hysterische pizza?
4EverNatteKatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de reviews lees ik dat hij niet in 1 dag oplaadt
Maar goed.. misschien wel goed voor in mn noodpakket
Oke Dagobert Duck.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:54 schreef mschol het volgende:
zo maar even ochtendrituelen doen, dan boodschappen en vanmiddag geld tellen
Was vroeger wel als je op de camping in Frankrijk stokbrood ging halen, dat je onderweg terug naar de tent alvast het kontje er af snoeptequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je zo'n spoor van broodkruimels maakt, van de winkel naar huis
Eensquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het krokante korstje van een warm wit stokbrood is ook gewoon goddelijk hoor
Honger nuquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik las serieus vogelspinkaas en ik was al op weg naar Google.
🤨quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijstje voor de Action
- Solarlampjes (veel)
- Kinderbueno (iets minder veel)
quote:- Vogelpindakaas (niet gemaakt van vogels)
maps zegt dat ik geen toegang heb tot internetquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dns issues probably..
maar ik zou niet weten hoe je bij appel dat moet fixen
Jij hebt iets met kontjes, begrijp ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vroeger wel als je op de camping in Frankrijk stokbrood ging halen, dat je onderweg terug naar de tent alvast het kontje er af snoepte
Egelpaté is ook niet gemaakt van egels.quote:
Ja ik krijg nu ook zin om naar de winkel te lopen voor een stokbroodquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:55 schreef aeque het volgende:
[..]
EensMaar harde broodjes of stokbrood is ook wel weer anders dan een normaal brood.
En nu heb ik honger en ga zo boodschappen doen. RIP
Is dat een probleem dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt iets met kontjes, begrijp ik.
oh, wat doe je dan op fok?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maps zegt dat ik geen toegang heb tot internet
Als je met honger boodschappen gaat doen, dan neem je gegarandeerd gangpad 3 (de snacks) mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:55 schreef aeque het volgende:
[..]
EensMaar harde broodjes of stokbrood is ook wel weer anders dan een normaal brood.
En nu heb ik honger en ga zo boodschappen doen. RIP
Maar varkenspaté wel van varkensquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Egelpaté is ook niet gemaakt van egels.
Even aan de Thai aanpassen en 20 uur per dag slapen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
zal ik nog even terug mijn bed in gaan? Ben zo moe![]()
Maar heb wel hele nacht aan 1 stuk doorgeslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |