Ja, daar hoeven we toch niet mysterieus over te doen?quote:
Ik denk dat ik andere plannen heb, voor vanmiddag.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet dit maar in je agenda, dit gaat intens genieten worden.
DNS lijkt me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou oke leg jij mij dan uit waarom ik met een vpn wel op google kan en op mijn odidodododododod gewone internet niet
Is dit een eufemisme voor kakken?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo de offerte tekenen voor verbouwing toilet.
Ohja hij moet natuurlijk eerst nog naar Denemarken, hebben ze daar in Deventer nog even de tijd om het tijdig te fiksenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, voorlopig zit-ie nog een dagje op die boot. Daar zal de WC ook wel ruk zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat het ontbijt helemaal niet in orde was.
Heb je een grotere pot nodigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
Morningg
Daarna mag wel even een glaasje bubbels voor open
"haha'"quote:
Hopelijk hebben ze nog wel een weekje nodig daar die rioolmannetjes in Deventer.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja hij moet natuurlijk eerst nog naar Denemarken, hebben ze daar in Deventer nog even de tijd om het tijdig te fiksen
Jij wil de wereld echt zien branden he?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze nog wel een weekje nodig daar die rioolmannetjes in Deventer.
Dat glaasje bubbels is zodat je het bedrag op de offerte snel kunt vergeten?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
Morningg
Daarna mag wel even een glaasje bubbels voor open
Spuitpaté klinkt wel intens goorquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet schudden, anders krijg je spuitpaté!
Alleen omdat ik graag in de zon loopquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar hoeven we toch niet mysterieus over te doen?
In de zon is een beetje heet, broer.quote:
Ja, bij jou.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Kan Fles bij een van jullie van het toilet gebruik maken dit weekend?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij jou.
Lief dat je aanbiedt US
In het licht van de zon dan zusquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de zon is een beetje heet, broer.
Gaat snel verhuizen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij jou.
Lief dat je aanbiedt US
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |