In het begin zag je de verbouwingsbudgetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ze een keihard glamour-woman isMaar is ze niet veel meer een soort dromerig type, dat niet kan kiezen?
Waar komt trouwens die 90000 euro vandaan? Heb ik ff gemist...
(Raar verhaal trouwens van die deuren, maar goed..)
Ja daar heb ik nog wel een screenshot van. Maar heeft ze dat dan al helemaal opgemaakt? Nee toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In het begin zag je de verbouwingsbudgetten.
Neeeee, maar ze is goed op wegquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nog wel een screenshot van. Maar heeft ze dat dan al helemaal opgemaakt? Nee toch?
Tuuuuurlijk wel! Geld moet rollen!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nog wel een screenshot van. Maar heeft ze dat dan al helemaal opgemaakt? Nee toch?
De vinger van Victor gaat eraf....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil weten wat er morgen gebeurt! Ziet er naar uit dat het dramatique wordt
Zijn hele vinger of een grote snee of een stukje... zoveel vragen en nieuwsgierigheid en leedvermaakquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De vinger van Victor gaat eraf....![]()
Nee toch? Jasses, dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De vinger van Victor gaat eraf....![]()
Het voorstukje bevatte flink wat bloed.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee toch? Jasses, dat trek ik niet.
Ja genoeg nuquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het voorstukje bevatte flink wat bloed.
Ja maar dat is denken in oplossingen, dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
Huh? Zegt Edith dat die mooie originele deuren niet passen? Te groot? Hak dan gvd een stuk muur er uit, jemig. Te klein, prop er een paar stenen in.
Edith vindt Gamma-deuren daar mooi passen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
Huh? Zegt Edith dat die mooie originele deuren niet passen? Te groot? Hak dan gvd een stuk muur er uit, jemig. Te klein, prop er een paar stenen in.
Dacht dat ze meer liefde voelde voor het oude pandquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Edith vindt Gamma-deuren daar mooi passen waarschijnlijk.
Ze denkt zoveelquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat ze meer liefde voelde voor het oude pand
Doodzonde die mooie paneel deuren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
Nee joh, het valt waarschijnlijk best mee. Maar het wordt bij zo'n voorstukje altijd extra dramatisch gebracht, dat weet je nu toch wel?quote:
Grbmlquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh, het valt waarschijnlijk best mee. Maar het wordt bij zo'n voorstukje altijd extra dramatisch gebracht, dat weet je nu toch wel?
Het zal wel vooral het drama van mevrouw Bil zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh, het valt waarschijnlijk best mee. Maar het wordt bij zo'n voorstukje altijd extra dramatisch gebracht, dat weet je nu toch wel?
Onopvallend maar leuk stel vind ik datquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Maurits is ook een droge. Je kunt met ‘m lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |