Zij valt natuurlijk flauw in de armen van Ray…quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zal wel vooral het drama van mevrouw Bil zijn
Hahaha zoiets iddquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zij valt natuurlijk flauw in de armen van Ray…
Vind ik ook! Hij heeft ook zo'n ondeugend/vrolijk lachje, bijvoorbeeld als Victor het over de vrouwen heeftquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Maurits is ook een droge. Je kunt met ‘m lachen.
Het woord 'vinger' is wel erg toepasselijk voor de volgende afleveringquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha zoiets idd
Ze probeert wel die Ray om d'r vingertje te winden
Dan krijgen ze vast 3 weken extra tijd!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zij valt natuurlijk flauw in de armen van Ray…
Meen je dat serieus?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
Gouden greep van Faissal, even een eigen bakwagen gehuurd en die onderverhuren.
Hahaha ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het woord 'vinger' is wel erg toepasselijk voor de volgende aflevering![]()
![]()
(Ray noemt Anouk trouwens inmiddels ook 'Noekie'. Ik hou daar niet zo van als mannen dat doen bij een zakelijk contact....)
Dacht even dat je edit zei van aanpassenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Edith is enkel aan het bestellen, Wilfred doet ookwat maar het schiet niet op!! Die slaapkamer moet nog af, waar is het bed?, allemachtig!
Nee hoor, ik vind dat ook (voor wat dat waard is natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja!
En mee eens. Al vind ik Ray sowieso niet fijn naar vrouwen toe. Dacht dat het aan mij lag
Vuile snoever dat ie is!!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
Gotsamme, die scene dat Heidi bijna op haar snufferd klettert door die losliggende snoerenrotzooi, druiloor Mark gooit gewoon de deur dicht zonder wat te zeggen.
Naja... lotgenotencontact kunnen we nu hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dat ook (voor wat dat waard is natuurlijk).
En zijn haar zit altijd op half elf.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vuile snoever dat ie is!!
(net een nieuw woord geleerd dus dat ga ik de hele week overal altijd gebruiken)
En zijn mond hangt altijd open!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En zijn haar zit altijd op half elf.
Die hele man hangt op half elfquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En zijn haar zit altijd op half elf.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die hele man hangt op half elf
Dat begint een beetje irritant te worden dat "ik krijg alles voor elkaar met mijn charmes" Dat soort dames gaan vroeg of laat op hun smoel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha zoiets idd
Ze probeert wel die Ray om d'r vingertje te winden
Heerlijk. Ik kan weer slapen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben de boel (Mark) weer flink afgekraakt
Ze noemde hem Reetjequote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het woord 'vinger' is wel erg toepasselijk voor de volgende aflevering![]()
![]()
(Ray noemt Anouk trouwens inmiddels ook 'Noekie'. Ik hou daar niet zo van als mannen dat doen bij een zakelijk contact....)
Tja... het wordt een shock zodra ze minder jong en welgevormd raakt...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat begint een beetje irritant te worden dat "ik krijg alles voor elkaar met mijn charmes" Dat soort dames gaan vroeg of laat op hun smoel.
Mocht hij willenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Ray ziet er uit als een verdwaalde commando.
Nou daar heeft ze adresjes voor, soort strippenkaart en die is al vol.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... het wordt een shock zodra ze minder jong en welgevormd raakt...
Ouder worden word echt een drama voor haar.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat begint een beetje irritant te worden dat "ik krijg alles voor elkaar met mijn charmes" Dat soort dames gaan vroeg of laat op hun smoel.
Dat vond ik al bij de eerste aflevering, steeds die handen in zijn zakken, kortaf en onverstaanbaar brabbelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Ray ziet er uit als een verdwaalde commando.
Daar is hij op gecast natuurlijk, ik trek hem beter dan die gast van het vorige seizoen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vond ik al bij de eerste aflevering, steeds die handen in zijn zakken, kortaf en onverstaanbaar brabbelen.
Ja klopt...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar heeft ze adresjes voor, soort strippenkaart en die is al vol.
Die heb ik verdrongenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is hij op gecast natuurlijk, ik trek hem beter dan die gast van het vorige seizoen.
Ja de achterkant moet wel in de steigers die is echt lelijk gedaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt...
Zij is zelf eigenlijk ook een Katrien waaraan verbouwd wordt
Gewoon iets teveel en iets te nepquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de achterkant moet wel in de steigers die is echt lelijk gedaan.
Wie had nou ook weer die eethoek?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de achterkant moet wel in de steigers die is echt lelijk gedaan.
Victor zijn tanden, dat was de plastikke eethoekquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wie had nou ook weer die eethoek?
Laat maar
Ja dat bedoelde ik!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Victor zijn tanden, dat was de plastikke eethoek
Nee daar ging het volgens mij niet om, iets met dat de tank niet vol was toen ze het meekregen en dat er gedoe was met kilometerstanden. Helemaal snap ik het ook niet maar volgens Mark is het simpeler om een volle tank neer te zetten en na gebruik tank je hem weer vol. Daar heeft hij gelijk in, Faisel heeft een rare ingewikkelde instructie iig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
Zit dat sneue koppel nu serieus te zeiken dat die bus van Faissal niet met een volle tank stond? Waar heb je het over? Drie tientjes? Ze mogen blij zijn dat ze die meekrijgen.
Ik had dat anders begrepen, Faissal huurt die wagen voor 100 euro per dag en voor 50 euro wilde hij die wel onder verhuren, dat hele gezeik over kilometerstanden begreep ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar ging het volgens mij niet om, iets met dat de tank niet vol was toen ze het meekregen en dat er gedoe was met kilometerstanden. Helemaal snap ik het ook niet maar volgens Mark is het simpeler om een volle tank neer te zetten en na gebruik tank je hem weer vol. Daar heeft hij gelijk in, Faisel heeft een rare ingewikkelde instructie iig.
En ik dacht dat ze 100 per dag betalen ex. brandstof.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik had dat anders begrepen, Faissal huurt die wagen voor 100 euro per dag en voor 50 euro wilde hij die wel onder verhuren, dat hele gezeik over kilometerstanden begreep ik niet.
Nee, Faisal huurt de bus voor 1300 euro per maand en verhuurt hem onder aan de blokbewoners voor 100 euro per dag (begreep ik). Dat met de kilometerstanden begreep ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik had dat anders begrepen, Faissal huurt die wagen voor 100 euro per dag en voor 50 euro wilde hij die wel onder verhuren, dat hele gezeik over kilometerstanden begreep ik niet.
Ja klopt!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, Faisal huurt de bus voor 1300 euro per maand en verhuurt hem onder aan de blokbewoners voor 100 euro per dag (begreep ik). Dat met de kilometerstanden begreep ik ook niet.
Faisel wil geld per kilometer brandstof, terwijl het makkelijker is dat de tank vol is en dat de bus met volle tank terug komt. Dat scheelt een hoop gedoe. (als ik het wel goed heb begrepen)quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, Faisal huurt de bus voor 1300 euro per maand en verhuurt hem onder aan de blokbewoners voor 100 euro per dag (begreep ik). Dat met de kilometerstanden begreep ik ook niet.
Vaag! Maar goed, alles lijkt gewoon vaag in deze serie. En dat die deadlines veel te kort zijn om uberhaupt iets van kwaliteit te leveren gaf zelfs Victor toe. Heel slecht van dit programma ook. Raffel maar iets af, het verkoopt zich vanzelf. Geen haar op mijn hoofd dat ik daar een appartement ooit zou willen kopen met dit afgeraffel met kartonnen muren en gamma deuren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |