En toch zullen er gekken zijn die het te duur gaan kopenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vaag! Maar goed, alles lijkt gewoon vaag in deze serie. En dat die deadlines veel te kort zijn om uberhaupt iets van kwaliteit te leveren gaf zelfs Victor toe. Heel slecht van dit programma ook. Raffel maar iets af, het verkoopt zich vanzelf. Geen haar op mijn hoofd dat ik daar een appartement ooit zou willen kopen met dit afgeraffel met kartonnen muren en gamma deuren.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt!
En als je boven een aantal km gaat met een huurbak moet je toch bijbetalen?
Hoop dan dat ze goede buren krijgen in dat gehorige complex.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En toch zullen er gekken zijn die het te duur gaan kopen
Ach anders zien we Katrien terug bij Frank Visserquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoop dan dat ze goede buren krijgen in dat gehorige complex.
Er komt na Het Blok een ploeg bouwvakkers die het allemaal recht gaan trekken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En toch zullen er gekken zijn die het te duur gaan kopen
Hahaha, dat zou wel heel grappig zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach anders zien we Katrien terug bij Frank Visser
Ja grappig wel dat Victor ineens opstaat om te zeiken over de deadline omdat ze het zelf dit keer niet gaan halen. Was hij niet degene die zo denigrerend zei dat alles weer een makkie was met een schaterlach, en iedereen onderschat mij. Dus toch niet, het zit even tegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vaag! Maar goed, alles lijkt gewoon vaag in deze serie. En dat die deadlines veel te kort zijn om uberhaupt iets van kwaliteit te leveren gaf zelfs Victor toe. Heel slecht van dit programma ook. Raffel maar iets af, het verkoopt zich vanzelf. Geen haar op mijn hoofd dat ik daar een appartement ooit zou willen kopen met dit afgeraffel met kartonnen muren en gamma deuren.
Ja in Amsterdam zuid waren de buren blij dat ze opgerot waren, kwam er nog een ploeg bouwvakkersquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er komt na Het Blok een ploeg bouwvakkers die het allemaal recht gaan trekken.
Oh erg, ja, dat hing met touwtjes aan elkaar, vraag mij af hoe dan? Een verkeerde aanleg van leidingen zet je niet direct goed in elkaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam zuid waren de buren blij dat ze opgerot waren, kwam er nog een ploeg bouwvakkers
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja grappig wel dat Victor ineens opstaat om te zeiken over de deadline omdat ze het zelf dit keer niet gaan halen. Was hij niet degene die zo denigrerend zei dat alles weer een makkie was met een schaterlach, en iedereen onderschat mij. Dus toch niet, het zit even tegen.
Die zullen echt lang herrie gehad hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam zuid waren de buren blij dat ze opgerot waren, kwam er nog een ploeg bouwvakkers
Omdat ze zelf nu tegenslag hebben en het niet gaan halen. Dan is het ineens oneerlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Morgen gooien ze toch de kont tegen de kribbe
Zo werkt het leven tochquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ze zelf nu tegenslag hebben en het niet gaan halen. Dan is het ineens oneerlijk
Het leven is geen TV (spel)programma, als je hoog van de toren blaast en je moet je keutel intrekken gaat dat je punten kosten.quote:
Ja ach... denk dat het morgen geen effect gaat hebben als ze met z'n allen moeilijk doenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het leven is geen TV (spel)programma, als je hoog van de toren blaast en je moet je keutel intrekken gaat dat je punten kosten.
Nee precies daarom wil hij iedereen in het plan betrekken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ach... denk dat het morgen geen effect gaat hebben als ze met z'n allen moeilijk doen
Helaas moeten we nog een nachtje slapen over de uitkomstquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee precies daarom wil hij iedereen in het plan betrekken.Hij gaat het niet redden dus er klopt iets niet.
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen allemaal. Leuk seizoen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas moeten we nog een nachtje slapen over de uitkomst
Niet zo lief en braafquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen allemaal. Leuk seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |