Plapp was wel duidelijk sterker, daar kon Wilco tactisch weinig aan doenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toen ik wegging was Wielco in gouden positie maar het is op een of andere manier toch weer mis gegaan.
Die moeten ook helemaal niet bezig met Astana, maar met Cofidisquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:16 schreef Faraday01 het volgende:
Bardet achter 2 Astana mannen, ach Picnic
Wel een miljoen etappes gewonnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik dacht dat Ulissi al wel eens roze gehad had, blijkbaar niet dus.
Goed dat jij na al die jaren nog zoveel vertrouwen hebt in de aanvalslustige kwaliteiten van wielrenners!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze hebben Ayuso dus die seconde gegeven, dat hebben ze toch maar mooi voor elkaar gekregen bij UAE. Optimaal geprofiteerd van een nagenoeg geïsoleerde Roglic die, zo leek het, wederom niet supersterk was.
Geldt overigens ook voor een Arensman, probeer iets joh. Low risk, high reward.
Ja als ik de analyse zo zag inderdaad geen grote fouten. Als hij besparender koerst en hij mist de juiste vlucht vinden we het weer te afwachtend. Helaas heeft hij niet die ongrijpbare kwaliteit van het juiste moment kiezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Plapp was wel duidelijk sterker, daar kon Wilco tactisch weinig aan doen
Karsten had nog het vermoeden dat Trek voor hem zou gaan rijden als de kopgroep binnen bereik zou blijven..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mes mooi laatste uiteindelijk.
Met mollige Magnier en Ambulance Cerny.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mes mooi laatste uiteindelijk.
hahaha, u bent me er eentje zegquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fortunato is niet zo fortunate.
Heeft Vacek überhaupt iets gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Karsten had nog het vermoeden dat Trek voor hem zou gaan rijden als de kopgroep binnen bereik zou blijven..
Volgens mij niet. Waarschijnlijk in 1e instantie niks gedaan omdat Pedersen ervoor reed, maar ook toen die werd teruggepakt, deed hij weinig.. terwijl er toch kansen op de rit + roze waren dit weekend.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft Vacek überhaupt iets gedaan vandaag?
Je geluid staat erg hard.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:01 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
100 meer dan de nr. 2
Coquard zat ook boven de 100 op een gegeven moment, geloof ik, maar die besloot opeens te gaan winnen..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:01 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
100 meer dan de nr. 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |