Z’n berg bestaat ook nog steeds nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Kelderman bestaat niet?
Maar renners die niet bestaan winnen ook niet, dus stiekem is het gewoon allemaal de schuld van Zonneveld.
Prachtige top tien dan weer voor Wielcoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben bang dat het gedaan is. Jammerlijk einde van een leuke rit dan wel.
Dit is klaar. Wel jammer. Had gehoopt op een spannende ontknoping.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Waait plapp nog terug of is het gedaan?
Gevoelsmatig misschien 'onverdiend' omdat hij relatief weinig heeft aangevallen, maar gewoon erg slim gekoerst inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Verdiende winnaar, valt niets van te zeggen.
Maar Wilco rijdt toch weer top tien.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arm Wielco
Arm WLR
Arm wielerwereld
Normaliter niet op zn beste in de derde week van een grote ronde. Maar laten daar nou net alle bergen zittenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:09 schreef Marcoss het volgende:
Roglic oogt weer niet bijzonder, al is er nog weinig aan de hand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |