Z’n berg bestaat ook nog steeds nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Kelderman bestaat niet?
Maar renners die niet bestaan winnen ook niet, dus stiekem is het gewoon allemaal de schuld van Zonneveld.
Prachtige top tien dan weer voor Wielcoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben bang dat het gedaan is. Jammerlijk einde van een leuke rit dan wel.
Dit is klaar. Wel jammer. Had gehoopt op een spannende ontknoping.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Waait plapp nog terug of is het gedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |