abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 16:11:47 #151
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217662722
Geen Ayushow vandaag, maar wel een showtje deze rit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_217662730
En dan moeten we nog 46 kilometer
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_217662738
Jeroen en Karsten zijn aan het wensdenken op een manier waarvan opperwensdenker Karrel zelfs ongemakkelijk zou worden.
The owls are not what they seem
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:13:53 #154
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217662740
Hier gebeuren bijzondere dingen.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:14:12 #155
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217662745
Ach wielco
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:14:16 #156
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_217662746
Wivco heeft het lastig
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 16:14:18 #157
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217662747
Waar haalt Plep deze benen vandaan?

En Igor ook, eigenlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:14:41 #158
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217662752
Plappers moet nog een bocht missen vandaag.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_217662757
Iedereen sloopt elkaar en we moeten nog een uur.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:16:14 #160
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217662763
Ik vind dat Kelderman teveel kopwerk doet.
pi_217662779
Kan iemand Zonneveld een keer op zn bek slaan? Hij vindt zichzelf zo oneindig grappig
twitter

twitter

twitter
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:21:36 #162
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217662809
Kelderman bestaat niet?

Maar renners die niet bestaan winnen ook niet, dus stiekem is het gewoon allemaal de schuld van Zonneveld.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:23:49 #163
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217662828
Maar eigenlijk maakt het nu geen donder meer uit want die Plapp zien ze niet meer terug.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:23:59 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217662830
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 16:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Kelderman bestaat niet?

Maar renners die niet bestaan winnen ook niet, dus stiekem is het gewoon allemaal de schuld van Zonneveld.
Z’n berg bestaat ook nog steeds niet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 16:25:21 #165
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217662842
Fabio Baldat is een ontzettend vriendelijke man, aldus Karsten Kroon die iedereen een ontzettend vriendelijke man vindt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_217662862
Bardet gaat niet meer winnen volgens Jens.

Karsten: Mooie analyse.
The owls are not what they seem
pi_217662873
Waait plapp nog terug of is het gedaan?
  Moderator zaterdag 17 mei 2025 @ 16:28:43 #168
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217662874
Ik ben bang dat het gedaan is. Jammerlijk einde van een leuke rit dan wel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:29:33 #169
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217662877
Het is wachten op de G2 dynamics.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:29:37 #170
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217662879
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben bang dat het gedaan is. Jammerlijk einde van een leuke rit dan wel.
Prachtige top tien dan weer voor Wielco
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217662881
Ja, dit is gespeeld.
The owls are not what they seem
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:31:00 #172
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217662895
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is wachten op de G2 dynamics.
Kelderman doet bijna al het kopwerk en Ulissi soms een beetje. Arrieta doet geen hol.
pi_217662930
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
Waait plapp nog terug of is het gedaan?
Dit is klaar. Wel jammer. Had gehoopt op een spannende ontknoping.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 16:37:54 #174
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217663000
1:04 is het verschil tussen Ulissi en Fortunato.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_217663013
Wat heeft Plapp gegeten?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')