Een echt radio hoofdquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Jan Hermsen heeft een hoofd dat je zou verwachten bij zijn vervelende stem.
Ik vind Jan best chill eigenlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Met een man van Cofidis op het wiel, het degradatiespook koerst mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:16 schreef Faraday01 het volgende:
Bardet poeft er zo naartoe, die is in orde
Die Cofidis man zat flink te harken in het wiel, dat was op de limietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een man van Cofidis op het wiel, het degradatiespook koerst mee.
Jan Hermsen heeft afgelopen week een vriend van mij uit zijn wieler-appgroep gegooid.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ongetwijfeld volledig terecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jan Hermsen heeft afgelopen week een vriend van mij uit zijn wieler-appgroep gegooid.
Leuke anekdote he.
Volgens desbetreffende vriend wel ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ongetwijfeld volledig terecht.
Hier willen we meer details van. Wat is er gezegd, wat is het motief?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jan Hermsen heeft afgelopen week een vriend van mij uit zijn wieler-appgroep gegooid.
Leuke anekdote he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |