Een echt radio hoofdquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Jan Hermsen heeft een hoofd dat je zou verwachten bij zijn vervelende stem.
Ik vind Jan best chill eigenlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Met een man van Cofidis op het wiel, het degradatiespook koerst mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:16 schreef Faraday01 het volgende:
Bardet poeft er zo naartoe, die is in orde
Die Cofidis man zat flink te harken in het wiel, dat was op de limietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een man van Cofidis op het wiel, het degradatiespook koerst mee.
Jan Hermsen heeft afgelopen week een vriend van mij uit zijn wieler-appgroep gegooid.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ongetwijfeld volledig terecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jan Hermsen heeft afgelopen week een vriend van mij uit zijn wieler-appgroep gegooid.
Leuke anekdote he.
Volgens desbetreffende vriend wel ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ongetwijfeld volledig terecht.
Hier willen we meer details van. Wat is er gezegd, wat is het motief?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jan Hermsen heeft afgelopen week een vriend van mij uit zijn wieler-appgroep gegooid.
Leuke anekdote he.
Het verhaal is verder helaas niet zo interessant als de climax. Hij dacht eruit te zijn gegooid vanwege inactiviteitquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier willen we meer details van. Wat is er gezegd, wat is het motief?
Zou het BORA er niet aan gelegen zijn het tempo er een beetje in te houden om een goede wagenpositie te behouden voor de gravelrit morgen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:24 schreef wimderon het volgende:
6/9, ik sommeer Nico Denz rustig aan te doen.
Ik zou ook zeggen dat UAE Roglic maar in het roze moet houden om die ploeg nog wat meer op te roken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou het BORA er niet aan gelegen zijn het tempo er een beetje in te houden om een goede wagenpositie te behouden voor de gravelrit morgen?
Als ze het binnen 4 minuten houden aan de finish hebben ze morgen auto 2quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou het BORA er niet aan gelegen zijn het tempo er een beetje in te houden om een goede wagenpositie te behouden voor de gravelrit morgen?
Ja, vandaar de opmerking. Maak je er 6 minuten van, dan kom je al gauw op 7.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze het binnen 4 minuten houden aan de finish hebben ze morgen auto 2
Zuur.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koentje Bouwman heeft zijn beste benen ook niet mee
Als hij alleen eens een jaar niet zwaar valtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:53 schreef Marcoss het volgende:
Dit lijkt weer een beetje op de oude van Baarle zo
Bijvoeglijk naamwoordquote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:47 schreef Faraday01 het volgende:
Karsten![]()
'raardere dingen' is geen Nederlands, probeer eens 'vreemdere dingen'.
Ja het woord bestaat, daar is geen discussie over maar het gebruik in combinatie met het zelfstandig naamwoord is nogal ongebruikelijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:00 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bijvoeglijk naamwoord
raardere
= verbogen vorm van de vergrotende trap van raar
Gangbaarheid
Het woord raardere staat in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Nederlandse Taalunie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |