Ik denk dat er een steekje los zitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we niet om de hete brei heendraaien.
Ik las stitchquote:
Maar ze hebben toch schapen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je geen viseter bent heb je hier niet zo veel te zoeken
Maar ja, lauw, ziltig, amorf. Van alles niks.
Ben inmiddels weer terug in de hut. Was er wel ff klaar mee.
Ja dat wat lam voor moest stellen was lauw en taai en droog.quote:
Matig. Volgens mij komt er ook een soort mist van zee opzetten daar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
@:recce de trossen liggen nog vast dus het gaat nog wel even duren.
Misthoorn is niet nodig, ze hebben Fles aan boord.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Matig. Volgens mij komt er ook een soort mist van zee opzetten daar.
Heb asperges gegetenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet jij niet bij stiefmonster zijn?
Heb asperges gegetenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet jij niet bij stiefmonster zijn?
ja vind mijn lichaam ook :pquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel even wennen hoor Ballie op dit tijdstip online...
Mijn favo zangeres komt van de Faroer, daar kan deze niet aan tippen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ESF deelnemers
Bekijk deze YouTube-video
oeh ja die heb ik ook nog.. straks maar even in de ninja flikkerenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
ZIN IN KAASSOUFFLEES en die heb ik toevallig in het vriesvakje liggen
goeie vraag, you tell usquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
welk computeronderdeel bestaat uit 8 medeklinkers naast elkaar?
een toetsenbordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ziet volgens Bitterbal de hel eruit.
- ministerie van schapenzakenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat rode op de voorgrond is de regeringswijk. Elk rood huisje is ergens een ministerie van
Zegt me zo niksquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn favo zangeres komt van de Faroer, daar kan deze niet aan tippen.
En De Faroer doen altijd al mee aan het andere songfestival Liet International
Anneke!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zegt me zo niks
Mijn favoriete zangeres komt uit Sint Michielsgestel, maar woont al geruime tijd in Eindhoven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |